Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

V-Moda Vibe + små öronkanaler=?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ursäkta för en dålig topic.

Har införskaffat V-Moda Vibe - Flashback Chrome. Fina, stiliga och ett riktigt bra ljud. Dock så får jag inte lurarna att sitta fast, hinner knappt lyssna på EN låt innan de ploppar ut. Provade att köpa hörlursmuddar från teknikmagasinet, med ett knappt märkbart resultat. Är det någon som har ett tips på hur man kan gå tillväga, eventuellt ett par lurar som passar små öronkanaler?

Tack på förhand!

http://www.macoteket.se/product_list.jsp?group_id=440810&product_id=1046930

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2007-05-04 21:19

Jag använder mig av V-modas bass freq och jag har lite halvkonstiga öronkanaler också. Dock med den minsta storleken så passar dom som hand i handsken och har aldrig åkt ur. Kanske pröva dom istället? vet inte om det är någon skillnad.

Har för mig att de absolut inte är byggda på samma sätt? Dina är mer formade som de första orginal-lurarna till ipod medan mina ska sitta mycket längre in. Därav är dina större och har lättare att sitta fast..... ?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-05-14 07:38

Jag är inte säker, fasst det ser ut på bilden att det är ungefär lika "öronpluggar" i allafall lika fäste som shures modeller? någon som kan bekräfta? om det är det så skulle du kunna ta och prova att köpa ett par sånna och se om de passar bättre då.

1
Bevaka tråden