Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ni ska ha beröm - tapeten är tillbaka!

Tråden skapades och har fått 28 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

TACK för att tapeterna är på igen. Jag blev så glad när jag såg det idag.

Tack tack.

Samma här ... Nu börjar det kännas riktigt bra, plötsligt Tack så mycket för att ni böjd er för våra läskiga tapetpreferenser!

Vill också berömma, börjar kännas riktigt bra med hela sammanslagningen nu. Tapeten gjorde förvånansvärt stor skillnad.

  • Medlem
  • 2007-05-03 23:36

Den där tapeten var det första jag tog bort på gamla 99:an men förvånande nog så blev det riktigt bra här På något sätt så mjukar den upp den i övrigt lite stela designen. Jag är nöjder och tack till fixarna.

Det enda jag undrar över är varför menyraden som kommer fram under huvudmenyn när man tex klickar på 'Forum'-knappen lixom hänger i luften som bara text istället för att se ut som en riktig meny den också. Ger ett splittrat intryck. Dessutom så blir den ganska svårläst när den har tapeten som bakgrund

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-03 23:44

655321 <3 tapeten

  • Medlem
  • 2007-05-03 23:44

Sa detta i tråden "Gammalt blod flyter tyngre", men säger det igen. Vi (Jag) på 99iPod vill också ha tillbaka den sexiga tapeten!

Tapeten!!! Kanske lite fånigt egentligen men den funkar grymt bra fortfarande myspys. Madaljonger is da shit!

JA! Tapet!! Wohoo!

tapet ftw!

Kul att ni är så glada över tapeten! Den började sina dagar på Offtopic.se och existerade i två olika mönster (ljusbrun och mörkröd) där. Det är Tobot - killen som gjort vår logotyp - som ritade ihop den där en gång i tiden när tapeter var ganska ovanligt på hemsidor.

Nostalgi!

  • Medlem
  • Harestad
  • 2007-05-09 09:28

Krävs nån form av Plus/pro-medlemsskap för att kunna ha tapeten? Funderar på att sponsra bara för att få tillbaka den

Ursprungligen av Ree_Tab:

Krävs nån form av Plus/pro-medlemsskap för att kunna ha tapeten? Funderar på att sponsra bara för att få tillbaka den

Den finns bara på 99musik

  • Medlem
  • Alvesta
  • 2007-05-09 10:09
Ursprungligen av Björnström:

Den finns bara på 99musik

Vackert vackert! Jag vill ha grön tapet på 99mac, tack!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-05-09 14:23
Ursprungligen av Björnström:

Den finns bara på 99musik

Men den kommer till övriga också, va? Saknar den hemtrevliga känslan från förr!

  • Medlem
  • 2007-05-09 17:17

Ja, vi vill ha den på 99iPod också!

Jag vill gärna ha en bild på Björnström och company i målarkläder med tapetkniv och tapetklister i högsta hugg

Gillade inte tapeten när den först dök upp, men man är aldrig sämre än att man kan ändra sig. Mer tapeter tack.

  • Medlem
  • 2007-06-26 13:51

Tapet till /iPod tack

Hur går det med tapeten egentligen? Har kollat runt i alla trådar som handlar om "tapeten", men ingenstans har vi fått något svar från nån admin... så Björnström..:) hur går det? Som Spyder säger saknas den hemtrevliga känslan fortfarande.

  • Medlem
  • 2008-11-26 16:33

Ledsen för att jag väcker döda trådar, men en moderator låste min tråd.

Så. Varför finns tapeten inte på 99mac? Det vore asnajs!

Den är inte Apple nog?

Hehe ber om ursäkt för att vi väckte moderatorernas vrede med språkbruksbabbel. Ja man blir ju riktigt nyfiken på det här nu... kanske är det bara befogat på 99musik att mjuka till väggarna lite för akustikens skull?

Ursprungligen av kottenkotten:

Hehe ber om ursäkt för att vi väckte moderatorernas vrede med språkbruksbabbel. Ja man blir ju riktigt nyfiken på det här nu... kanske är det bara befogat på 99musik att mjuka till väggarna lite för akustikens skull?

Jag är glad så länge vi slipper äggkartonger.

Generellt för 99, är inte den gråa rätt dassig? Den är ju inte stilrent grå utan känns mest billigt grå. Dags för en update? Jag är inget fan av tapeten, har den bara för att det gråa är så ful.

Skäggkartonger värper!

  • Medlem
  • 2008-12-15 12:17

Vore inte en tapetjulklapp på sin plats?

Eftersom inget händer, så får man väl föreslå tillfällen när det ska hända

Eller: Finns det någon anledning till att bara musikarna får ha tapet?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-15 12:24
Ursprungligen av jac:

Eller: Finns det någon anledning till att bara musikarna får ha tapet?

because we're speeecial....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-12-15 19:25

Är inte tapet-tokerierna såååå 2006?

  • Medlem
  • 2008-12-15 20:14

acke: Nänänänä! Att ha en "steel-grey" bakgrund är snarare såååå 2004!

Rör inte min tapet

1
Bevaka tråden