Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny förstasida till 99.se

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare!

Tänkte ni skulle få chansen att kommentera en kommande förstasida innan den lanseras:
http://www.99.se/frontpage.php

Den kommer upp från och med 1.1 uppdateringen i helgen. Vi ska ta fram separerade förstasidor för mac/musik/ipod/webb osv men det kommer inte i denna uppdatering.

Alla nyheter som skrivs hamnar på förstasidan automatiskt. På sikt skulle jag gärna se möjligheten att "bumpa" alla diskussioner till förstasidan med betygsfunktionen. På så sätt skulle bra trådar synas bättre.

Kommentarer?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-26 15:58

Själva funktionen känns bra uppdateringen likaså, men typografin känns lite ihoptryckt och svårläslig, kul att se dig aktiv här igen för övrigt ...

/Tangen

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-04-26 16:36

Kommentar från en internetpolare...

"en första reaktion, Nya diskussioner-spalten är väldigt väldigt rörig. det är svårt att se vad som är viktigt"

"texten nya diskussioner är också svårläst"

Personligen tycker jag att kolumnerna på sidan "Nya Diskussioner" och "Nyhetsarkivet" ska vara infällda, och man får fälla ut dem själv, om de ska vara där i den stilen de är nu.

Senast redigerat 2007-04-26 16:47

Vill gärna se datum och klockslag när nyheten skapades.

Kanske så här, vid "Läs mer"-länken:
[2007-04-26 17:13] [Läs mer]

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2007-04-26 17:20

Focus ligger på info om de fyra olika sajterna, räcker det inte med att det ligger länkar i toppen? Förstår faktiskt inte vad de gör där mitt i synfältet! Där vill man ju att det ska hända saker!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-04-26 19:03

Jag tror att många som besöker 99.Se på kortast möjliga tid vill komma till "sitt" forum, för mig personligen är det Mac.
Tänk om man skulle kunna göra ett förval, kanske i dom personliga inställningarna där man väljer just primär sida.

Yes!!

Den är uppe nu. Vi måste ha en presentation av forumen överst eftersom så väldigt många nya medlemmar tittar in varje dag. Kanske går att flytta neråt iofs.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2007-04-29 19:40

Vad bra med en första sida igen.

Ang. presentationen av forumen, skulle man inte kunna lägga in den i en sån där meny med ett minustecken som t.ex Nya diskussioner har så vi som inte är nya medlemmar och kanske inte behöver en presentation, kan välja att inte visa presentationen av de olika forumen.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2007-04-29 20:41

Ta bort ”Läs mer”-länkarna och gör hela texten klickbar.

1
Bevaka tråden