Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snälla hjälp! Problem med klipp i Canvas

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Jag har nyss laddat ner videoklipp för att göra Modest Mouse videon "Missed The Boat" (http://edcommunity.apple.com/epic/contest.php). Klippen är Apple Intermediate Codec i storleken 640x360. När jag la in de i Final Cut Pro så kunde jag kolla på de perfekt i Viewern. När jag drog de till tidslinjen så belv det rött så jag var tvungen att rendera. Sen testade jag att ändra RT till Unlimited istället och då behävde jag inte rendera längre.

Nu är mitt problem att videon som ligger i tidslinjen syns med massa svart runt bilden i Canvas. Så istället för att hela klippet syns i rutan så är det rätt litet med svart runt omkring.

Vad ska jag göra för att få det att se ut som det gör när jag kollar på klippen från browsern i Viewern?

Tack

Hej!
Prova att ändra till Fit to window. I Canvas fönstret strax under där det står Canvas finns en liten ruta som visar ett procentvärde följt av en svart triangel. Klicka här och välj fit to Window.

MVH
Anders

Ursprungligen av Anders Bengtsson:

Hej!
Prova att ändra till Fit to window. I Canvas fönstret strax under där det står Canvas finns en liten ruta som visar ett procentvärde följt av en svart triangel. Klicka här och välj fit to Window.

MVH
Anders

tack men det har jag redan testat, jag läste på ett annat forum och ändrade ara Sequence Preset till att matcha mina klipp prfekt. då funkuade det.

1
Bevaka tråden