Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Canon LBP-5000 och AirPort

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Mjölby
  • 2006-12-19 19:43

Kör någon Canons budgetfärglaser LBP-5000 och AirPort Express tillsammans?
Vill mao ha en färglaser jag kan köra trådlöst och som alltså förmår kommunicera via APE's USB-port.

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2006-12-19 20:40

Canon hänvisar till Apple. Och vem tror ni Apple hänvisar till?

Jag har kommit så här långt utan problem. Skrivarlista -> lägga till skrivare -> den hittar skrivare via AE och CAPT Printer. Men när jag väljer "lägg till" 'är det stopp med felmeddelandet -9672.

Det är på Intelmacar. Någon som har gåtans lösning?

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2007-04-21 19:03

Finns väl inte någon officiell drivis för lbp5000 till Mac? Men jag vet att det finns en "beta" på nån asiatisk canon-sajt. Med den så borde det ju fungera.

Edit: Länk till drivisen: http://cweb.canon.jp/drv-upd/lasershot/captusbmacx.html Installeraren är på japanska, men sedan är det engelska all the way. Tror alla klarar att följa installeraren oavsett språk. Bara klicka där du tror "nästa" är...

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2007-04-21 19:39

Pilo,

Låt oss veta så snart du vet mer!

Ursprungligen av Snooze:

Finns väl inte någon officiell drivis för lbp5000 till Mac? Men jag vet att det finns en "beta" på nån asiatisk canon-sajt. Med den så borde det ju fungera.

Finns för både Intel etc men på engelska.

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2007-04-21 22:21

Åh fan, newsflash för mig då. Tackar för upplysningen! Då ska jag hem till polaren och fixa det åt honom (var nog ett år sedan jag installerade den skrivaren)

1
Bevaka tråden