Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

parallels funkar inte med vista?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! jag har gjort en partion i bootcamp och installerat vista ultimate. Men när jag installerat parallels i mac så kan jag inte boota vista partionen? "use a bootcamp " är markerat grått.
Vad ska jag göra för att kunna boota vista partion i parallels?

tack på förhand Filip

Det ändå du kan göra är tyvärr att vänta tills Parallels släpper en uppdatering. Sitter själv i samma båt.

okej! Inte allt för kul, jag testade VMware men det funkar sådär, vista bootar i mac men får inte igång internet!:(

  • Medlem
  • Timrå
  • 2007-04-23 21:32

Lånar tråden!

Har en version av parallells (build 3094).. den vill ladda hem uppdatera till ny version.. måste jag mata in nytt serial nummer då?

Ursprungligen av jbn:

Lånar tråden!

Har en version av parallells (build 3094).. den vill ladda hem uppdatera till ny version.. måste jag mata in nytt serial nummer då?

Det är väl inget problem och uppdatera, det är bara och fylla i serienumret om den skulle fråga efter det. Har aldrig fått problem då jag uppdaterat parallels till senare versioner, minns inte ens om den frågat efter serienummer när jag uppdaterat.

Kör själv med Vista Business i Parallell och det funkar klockrent.

1
Bevaka tråden