Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sommarplåga...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Snart är det dags att kora årets sommarplåga.
Tror ni Raymond och Maria kommer tillbaka?
Eller hej Monika?
Eller vad tror ni?

Just nu lider jag kval varje gång Akon spelas på radion. Vem i hela helvete släppte fram denna artist? Ingen smak överhuvudtaget hade det skivbolaget...

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2007-04-21 00:35

Så länge det inte blir någon svensk 18-årig sockersöt pojke från vänersborg eller random håla i sverige så bryr jag mig inte.
Gessle får gärna släppa något värdelöst i år om han så önskar, så länge det är musik som någon verkligen producerat och inte spelat in i en källare.

Nu var jag lite grinig, men jag förlorade precis i monopol

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-04-21 11:44

Som tur är följer jag inte med på den svenska radions playlists, men eftersom jag kommer uppleva den i sommar så hoppas jag på en låt som faktiskt är bra. Tillskillnad från Hej på dig Monika som driver mig till vansinne.

Jag föredrar allafalll Boten Anna före den där sa***s monika varje dag. Men helst skulle jag vilja höra sjörapporten 24/7 istället men jag hoppas att bitpoppen slår igenom och vi får höra Turbo Outrun hela sommaren.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-04-21 21:44

Jag vet inte vem Akon är men jag hoppas få heja lite på Monica.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2007-04-23 22:57
Ursprungligen av Sidde:

Jag föredrar allafalll Boten Anna före den där sa***s monika varje dag. Men helst skulle jag vilja höra sjörapporten 24/7 istället men jag hoppas att bitpoppen slår igenom och vi får höra Turbo Outrun hela sommaren.

Inte sjörapporten, killen som läser sjörapporten är alltid så torr i käften. Han smackar hela tiden, om inte någon ger honom ett glas vatten snart så blir det ingen sjörapport i år.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-04-21 22:10

Fan är det dags igen?? De spelar ju fortfarande den där satans "Hips don't lie"!!!
I början av sommaren 2006 trodde jag att den var på väg ut eftersom den redan hade spelats var tionde minut i tre-fyra månader ... Men den är fortfarande kvar ... Boten Anna har jag dock inte hört på mkt länge.

Det är ju hemskt att få höra en dålig låt om och om igen när man vill slappna av. Men hade det egentligen inte varit mycket värre om de hade spelat en riktigt bra låt om och om igen? En sån där låt som man vill ska vara en oantastlig klassiker.
Tänk att få höra Close to the Edge, Firth of Fifth eller Autobahn 10 000 gånger, vart man än är, nedklippa och i kombination med flashiga radiopratare. Då skulle man bli jävligt trött på de låtarna tillslut och världen skulle därmed ha förlorat ett viktigt fint kulturellt arv.

  • Medlem
  • Munkedal
  • 2007-04-23 21:34
1
Bevaka tråden