Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp med val av hörlurar

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Upplands-Bro
  • 2007-04-15 17:01

Det är så att jag har precis köpt en Ipod 30gb och jag vägrar att använda tillbehörande hörlurar så jag har bestämt mig för att köpa ett par nya. Och det här forumet verkar vara fullt av människor som vet vad de snackar om så jag frågar nu efter er hjälp. Jag har f ö sökt här i forumet men utan resultat eftersom det inte svarade på mina frågor.

Hörlurarna ska kosta mellan 300-400 kr och jag vill helst få ut så mycket som möjligt för dessa pengar. De hörlurar som jag har tänkt på är:

Porta Pro

K24P

K26P

Ska jag ta någon utav de här eller ska jag välja ett helt annat par hörlurar? K26P är sluten, är det viktigt? Har otroligt svårt för att välja. Snälla hjälp mig!

K26P, utan tvekan det bästa i den prisklassen och slår lugnt porta pro.
Köp!

Ursprungligen av theplague:

K26P, utan tvekan det bästa i den prisklassen och slår lugnt porta pro.
Köp!

Yup yup....

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-04-16 11:25

En sluten lur stänger ju ute andra ljud från omgivningen, och det kan ju vara skönt ibland. De andra två är halvöppna och är kanske lite bättre att ha om man t.ex. ska vara ute i trafiken, och i så fall tycker jag att du ska satsa på K24P.

  • Medlem
  • Upplands-Bro
  • 2007-04-16 17:23

Inte så att jag är ute och kör bil eller springer omkring på gator där trafiken är alldeles tokig, utan det är väl mer att jag kommer använda den när jag åker kommunalt eller när jag bara chillar. Men anledningen till att jag frågar är för att jag undrar vilken av dessa hörlurar som har bäst ljud, är bekvämaste, mest stryktålig etc.

Jag upprepar, K26P!

  • Medlem
  • 2007-04-16 19:51

Jag tycker att du kan lägga till lite pengar och köpa Sennheiser PX200, slutna minilurar. De stänger ut och in ljud bra så du kan lyssna i bullriga miljöer och du stör inte folk i t.ex. bibliotek.

1
Bevaka tråden