Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köp av rätt minne till PB G4 1.33

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan,

Jag funderar på att trycka i lite extra minne i min gamla powerbook 12" 1.33Ghz. Innan jag beställer från dustin tänkte jag bara höra efter så att detta passar till just min modell; SO-DIMM 1GB DDR PC2700/333MHZ KINGSTON

Mvh
Gustaf Wallin

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-04-10 15:12
Ursprungligen av gustaf__wallin:

Hejsan,

Jag funderar på att trycka i lite extra minne i min gamla powerbook 12" 1.33Ghz. Innan jag beställer från dustin tänkte jag bara höra efter så att detta passar till just min modell; SO-DIMM 1GB DDR PC2700/333MHZ KINGSTON

Mvh
Gustaf Wallin

Den här köpte jag till en exakt likadan dator:
http://eshop.macsales.com/item/Samsung/27SAMSO1GB/

Tack för hjälpen, jag beställde en 1GB DDR PC2700/333MHZ KINGSTON från dustin och den dök upp dagen därpå med posten. Känns som riktigt krävande saker flyter lite bättre nu, kanske blir ett hårddiskbyte till sommaren...

Mvh
Gustaf

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-04-26 10:42
Ursprungligen av gustaf__wallin:

Tack för hjälpen, jag beställde en 1GB DDR PC2700/333MHZ KINGSTON från dustin och den dök upp dagen därpå med posten. Känns som riktigt krävande saker flyter lite bättre nu, kanske blir ett hårddiskbyte till sommaren...

Mvh
Gustaf

Jag bytte precis upp mig till en 160 GB Seagate. Ett tips: lämna in den för bytet. Jag brukar byta de flesta datordelar själv, men den här gången gick det riktigt illa. Det är riktigt trångt och bökigt i en 12". Du förstår när du öppnat den...

1
Bevaka tråden