Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nomand Liquid bundle II eller liknande

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar på att skaffa lite bas AU-plugins att köra när jag inte använder Logic. Hade tänkt mig:
EQ
Delay
Modulation
Kompressor
Reverb

Och under 2000 kr.

Nomad Factorys Liquid Bunlde II verkar vara ett bra alternativ. Någon som testat?
Finns det några andra alternativ med samma prylar i den prisklassen? AU-skall det vara alltså.

Jag har hört lite blandade åsikter om Nomad Factory, och blev inte så jätteimponerad när jag testade deras gratispluggar (som de nu plockat bort). Men priset är ju svårt att slå. De alternativ jag kommer på är Wavearts och Waves (Musicians bundle 1 & 2) som täcker något så när samma område för ungefär samma pris.

Sen skickar ju Apple med ett antal pluggar i AU-format som standard så tex reverb och eq har du där. Inget som låter så jättekul, men de funkar.

Tack för det, de två har jag också tittat lite på.

Waves går bort p.g.a. hårdvarulås. Jag letar efter grejer att ha till live-prylar och vill inte ha med några usbnycklar.

Wave Arts är ju lite dyra - möjligen "Power Couple 4" men då får jag inga effekter annat än reverb.

Jag är inte ute efter några überstudioeffekter utan mer budgetvarianter. Jag tog en titt på Anwida. Någon som testat deras grejer?

http://www.anwida.com/

1
Bevaka tråden