Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dumt att køpa Macbook nu?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2007-03-26 16:50

Jag har længe tænkt køpa en MB (mittenmodellen), men alla rykten ger mig huvudværk.

Så, ær det dumt att køpa en MB nu (eller rættare sagt i slutet av veckan), jæmført med att vænta tills Santa Rosa, och macbook:arna har uppdaterats? Jag kan.egentligen vænta, jag ær bara så jævla sugen, jag kænner inte før att vænta långt in i sommaren.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-03-26 17:20

Vill du ha Leopard förinstallerat direkt och spara 1.000:- på det så är det ju bättre att vänta tills Juni. Det är mycket sannolikt att Leopard kommer då, plus att MacBook-serien kanske uppdateras.

Kan du vänta så skulle jag rekommendera det, för det börjar närma sig hög tid för en uppdatering och Santa Rosa ska ju vara på G nu snart.

Man vet ju aldrig med Apple och behöver man en dator omgående så kan man förstås inte sitta och vänta ut eventuell framtida lansering. Och när det väl lanseras vet man aldrig hur det är med leveranstider, ibland kan man få det i handen en vecka senare, ibland tar det två månader. Men som sagt, kan man vänta skulle jag rekommendera det. Speciellt som dagens MacBook har lite klen grafik och det finns spännande rykten om att utnyttja flash för snabbare starttid och bättre batteriekonomi.

  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2007-03-27 16:50

Klart jag KAN vænta, egentligen. Jag ær inte i jættestort behov av dator just nu, men jag befinner mig hemifrån på mer eller mindre obestæmd framtid, och har inte haft dator på 2 månader nu. Det ær ett hårt liv

Men jag væntar nog, åtminstone till Juni. Tack før råden.

1
Bevaka tråden