Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacPub i Umeå Onsdag 4/4!

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .

MacPub i Umeå!

Onsdag 4 April så blir det MacPub i Umeå igen. Vi har tänkt hålla till på Rött på Berghem.
Personligen har jag inte tänkt äta middag där men det finns ju säkert de som vill, så ni kan ju diskutera detta här nedan.

Initiativtagarna är undertecknad, Staed och Samul.

Be there or be square!

Närvarolista:

  • Johan S

  • staed

  • samul

  • rhesus

  • Adrian B

  • Marcus K

  • Narogh

  • lufra


Ladda hem PDF-inbjudan här.

Senast redigerat 2007-04-03 21:31
  • Medlem
  • International user
  • 2007-03-26 13:30

På Skärtorsdag? Då ska jag hem till mamma och måla ägg

Ojdå, de kanske är lite illa tajmat.

Eller vad säger övriga intressenter?

Vi provar med Onsdag istället!

Är inte det ask-onsdag? Då ska jag skala svamp med hela tjocka släkten!

Onsdag blir säkert skitbra. Vi måste bara kolla så att Rött är öppet.

Annars är det ju ett riktigt otyg att hålla på och lägga helgdagar mitt i veckan. Är det inte helgdagar man har helgen till?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-03-26 14:06

Onsdag 4/4 funkar för mig.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-03-26 14:56

Jag kommer, tidsförslag 19.30. Eller nån som har ett annat förslag?

Vi har väl kört 18-18:30 tidigare, men det beror ju på om man vill äta eller inte.

Ni får väl ge förslag så får vi försöka enas om något.

Nice, trevligt med inititiv, inbjudan och allt

Jag ska packa* den kvällen, men jag måste förstås ta en sväng förbi Rött och säga hej och kanske käka lite och så. Så skriv upp mig, även om jag inte är med ändra fram till efterfesten på småtimmarna

* = <skrytmode>Åker iväg dagen därpå mot Malaysia för att softa i en bungalow på stranden på en liten ö och glömma allt vad aprilväder heter... :p</skrytmode>

  • Medlem
  • 2007-03-26 17:22

Men, ulla! Jag kommer hemskt gärna halv sju. Kanske dags att prova käket där på stället.

Jag dyker upp, ska nog kunna avvara lite tid på onsdagskvällen!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-03-26 18:38

Shit, jag är i Ume ikväll.

Yes!!

Just 4/4 är jag osäker på om jag kan närvara, men jag ska jobba på det. Skriv upp mig på kanske-listan.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-03-27 12:29

HAHA

MacPubLondon >>>>>> MacPubUmeeeeee

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-03-27 23:23
Ursprungligen av eriken:

HAHA

MacPubLondon >>>>>> MacPubUmeeeeee

Whadd? O:-)

  • Medlem
  • International user
  • 2007-03-28 11:18

Uppenbarligen anordnar ni bara det har for att ni e avis pa oss londonbor for att vi hade en fantastisk mac pub

ah jag yrar bara

tycker ni borde ha den pa lottas istallet, battre kak dar.

Ursprungligen av eriken:

Uppenbarligen anordnar ni bara det har for att ni e avis pa oss londonbor for att vi hade en fantastisk mac pub

ah jag yrar bara

tycker ni borde ha den pa lottas istallet, battre kak dar.

Nu får du allt förklara dig, vi har faktiskt haft Mac-pub i Umeå sedan 2001 typ. Så det så

Men hälften av oss som brukar delta bor på krypavstånd från Rött

  • Medlem
  • International user
  • 2007-03-28 11:41
Ursprungligen av staed:

Men hälften av oss som brukar delta bor på krypavstånd från Rött

Jag bor på Haga men det är ju utför hela tiden så man får hjälp av gravitationen när man ska kräla hemåt.

Är tyvärr i Malmö då.

Da'n före da'n före doppareda'n!

Kom igen go'vänner! Skriv upp er på listan och kom och avnjut en ölkväll i goda vänners lag!

Ändrade planer för min del gör att jag ej kan närvara under morgondagen.

Jag kommer att komma. Troligen är jag med från omkring 18:30 men det kan hända att jag dyker upp lite senare än det.

Är det någon som tänkt käka? Jag, Johan S och samul kommer inte att äta, men vi är nog där någorlunda tidigt i alla fall.

Det är inte bokat något bord så vi får hoppas att det finns bord lediga. Tror inte det skall vara något problem.

Jag tror att jag kommer att käka, men det är inte riktigt klarlagt ännu. Bord brukar ju finnas, och jag kan inte änka mig att trycket är jättestort på en relativt vanlig onsdag.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-04-04 09:15
Ursprungligen av Marcus K:

Jag tror att jag kommer att käka, men det är inte riktigt klarlagt ännu. Bord brukar ju finnas, och jag kan inte änka mig att trycket är jättestort på en relativt vanlig onsdag.

Jag tänkte käka, jag är knappast orolig för att det inte ska finnas bord lediga.

VANLIG onsdag? Är det inte Askonsdag? Högst ovanlig onsdag alltså.

För att återkomma till ämnet så tror jag inte att folk går ut denna onsdag. De väntar nog hellre till torsdag isåfall.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-04-04 13:03

Jag kom på en sak, som nyinflyttad umebo, hur känner man igen sina macvänner? Har ni macprylar med er eller nejlikor i knapphålen?

Ursprungligen av rhesus:

Jag kom på en sak, som nyinflyttad umebo, hur känner man igen sina macvänner? Har ni macprylar med er eller nejlikor i knapphålen?

Vi ser ut som nördar, men coolare

Här är bilder Samul tog från senaste macpuben på Rött, du kan plugga dessa ansikten, det är ungefär samma gäng:

http://samuel.bhg.se/Macpub_061019_web

Bevaka tråden