Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Adobe CS3 - priser och paketuppbyggnad

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-03-24 14:51

Så här ser Adobes priser och paketuppbyggnad för CS3 ut, om man får tro Appleinsider. Den officiella informationen släpps vid lanseringen 27 mars. Undra hur många "Master Collection" som kommer att säljas? Villserligen mkt pang för pengarna om man jämför med Quarks priser på 90-talet...

Hur som helst! Jag tycker det ska bli trevligt med en hel Suite som är lika snabb som PhotoShop-CS3-betan och Acrobat 8!

http://www.appleinsider.com/article.php?id=2596

Snälla låt dom släppa en utbildningsversion på Master Collection för 299$

  • Medlem
  • International user
  • 2007-03-25 21:16
Ursprungligen av Chaosstar:

Snälla låt dom släppa en utbildningsversion på Master Collection för 299$

Låten oss bedja! =D
Jag är helt säker på att Gud har en Mac:cool:!

Ursprungligen av Chaosstar:

Snälla låt dom släppa en utbildningsversion på Master Collection för 299$

Ja, du. Det skulle vara smutt.

Måste säga att jag stör mig på att Fireworks inte finns med i Design Premium-paketet. Motsvarigheten Imageworks fanns ju med i CS Premium. Jag har använt Fireworks för en 3-4 år sedan och tycker att det är ett bättre program för webb-grafik än Imageready.

Hoppas också på bra studentpriser, och att det lite dyrare studentpaketet som man får använda till kommersiellt bruk och uppgradera till "fullversion" fortsätter att existera.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-03-25 20:44

Fireworks ersätts väl av Illustrator?

Men har jag förstått det rätt om CS-paketet kommer snart, det vill säga även en ny version av Flash?

EDIT: Jag tänkte nog på Freehand...

  • Medlem
  • International user
  • 2007-03-26 12:00

Och enligt AppleInsider

http://www.appleinsider.com/article.php?id=2600

hävdar att PPC Macar kommer att åka 2ndra klass. Allting kommer inte till PowerPC.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-03-26 13:21
Ursprungligen av bossep:

Och enligt AppleInsider

http://www.appleinsider.com/article.php?id=2600

hävdar att PPC Macar kommer att åka 2ndra klass. Allting kommer inte till PowerPC.

Fast det kan ju kunna handla om bara ett program.

Ursprungligen av AppleInsider:

...revealing that some or all of the revived Mac video editing components are unlikely to ever receive native PowerPC code.

Premiere kommer ju inte till PPC det är ju känt sedan länge, så paketen med Premiere kan ju inte bli aktuella för PPC.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-03-26 22:10

Är det någon som har listat ut hur mycket en uppgradering från CS2 till CS3 (Photoshop) kommer att kosta?

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2007-03-27 08:19

Jag räknar som vanligt med att univ håvar in en bra deal. I dagsläget betalar vi 1765+moms för en hela CS2-sviten

Nu finns sviten på Applestore i USA.
/FS

1
Bevaka tråden