Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes ominstallation + Spellistor i iPod = sämst?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!

Såja, hade fixat det jätte fint i iTunes med spellistor och allt sånt där för att det ska gå smidigare i iPoden. Men sen rensade jag datorn och installerade nyss iTunes, givetvis fattar jag också att spellistorna inte skulle vara kvar?

Men hur gör man med iPoden? Kan jag stoppa in den nu? och få över alla spellistor till iTunes eller måste det som alltid komma upp en massa grejer, rensa ipoden blabla, nytt bibliotek, skit...

behöver hjälp.
Vågar inte trycka i iPoden ifall allt skulle försvinna på den igen, så att jag måste sitta och göra spellistor en hel dag till.

Tacksam för svar!

Varför sparade du bara inte biblioteksfilerna i iTunes-mappen innan du rensade datorn för att lägga in det nyinstallerade iTunes och behålla spellistorna?

Eftersom du nog inte gjorde det finns det sätt att få tillbaka spellistorna från iPoden till datorn.
För att hitta tips om detta frå du ta och söka på forumet.

Jo det är ju så att jag drog över hela iTunes-mappen till den andra hårddisken.. Sen när jag installerat iTunes igen så bytte jag mapparna bara. men det funkade ju inte.

Aja ska söka..

  • Medlem
  • 2007-03-21 16:24

Funkar det inte med att bara importera spellistor/bibliotek i itunes efter att du bytt mapparna, om du inte gör detta så hittar väl inte itunes det gamla biblioteket. Om du flyttat hela iTunes-mappen så borde du inte ha några problem med att få tillbaka listorna.

//Henrik

1
Bevaka tråden