Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konstigt fel i Google Calendar

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-03-16 19:44

Detta har inte specifikt med mac att göra men störigt är det iaf. Det är så här att varje gång jag loggar in på google calendar så får jag en liten pop-up ruta som säger att ngt är fel (se bild)

Ngn som har råkat ut för detta eller vet hur man fixar det?

Felet uppstod efter att jag försökte dela med mig av min kalender med någon annan. Jag tog bort personen och har även försökt att ta bort mina kalendrar men felet är fortfarande kvar.

Vilken webbläsare använder du?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-03-16 23:29

safari

Har du provat om du får samma fel med Firefox? Låter som felet ligger hos Google, men det är värt att prova. Troligen blir du tvungen att kontakta supporten för att lösa detta.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-03-16 23:56

samma fel i Firefox. Tack för hjälpen iaf.

Kontakta dem via detta formulär. Det kan dröja några dagar, men jag har alltid fått svar de få gånger jag kontaktat dem. För min del var dock problemen temporära och hann lösa sig innan svaren kom.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-03-17 01:05

grymt! tack.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-03-25 00:18

och för att väcka liv i denna diskussion så har google inte svarat (bastards) och felet sitter fortfarande kvar trots alla safari-uppdateringar och leopard osv. Däremot finns inte felet i Firefox längre.

1
Bevaka tråden