Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vill tipsa om SyncTunes

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Underbar mjukvara för att synca ituneslistor med en annan mp3 än ipod. jag kör mot en smart spellista som exkluderar podcasts och video och de senaste 4gb inlagda. sådärja Nu funkar det ju kanonbra att anvnda den nästan som en ipod vad gäller enkel syncning.

synctunes alltså:
http://www.nesfield.co.uk/synctunes/

Funkar Synctunes till ipod så jag kan lägga in musik och videos på den?

  • Medlem
  • 2007-02-25 22:25

fungerar den mot pspeare för att synca psp:n?

/anja

funken: tror inte det.
anja: ja.

  • Medlem
  • 2008-07-03 18:16

Hm. SyncTunes är numera nerlagd. Jävligt synd. Vad finns det mer att välja på i framtiden? Kör Synctunes nu 2.0r2 - men alltid kul med alternativ.

Fredrik

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-04 10:55

Fredrik,

Jag letade nyligen efter ett dylikt program…som just ger möjligheten att synka ens musik i iTunes till annat än iPod.

I mitt fall så vill jag smidigt kunna lägga över valda delar av mitt musikbibliotek till min TomTom-bilnavigator;)

Vad jag hittade var:

iTuneMyWalkman

iTuneMyWalkman is an open source application that will help you synchronize the contents of iTunes playlists to your mobile phone or other portable device. The purpose is to make the process as easy as possible, almost like it is with an iPod. The application is able to detect when you connect your phone and can start the synchronization automatically.

Har än så länge bara testat det lite snabbt och ja, det fungerar som sig bör!!

Lycka till,

- Torkel

  • Medlem
  • 2008-07-18 20:27

Hm...känns som att ITMW tar längre tid på sig att föra över filer (har valt 0 i mappdjup) och allt annat står på standard. Tar ju svinlång tid detta (fyller ett 2gb kort). Har för mig att det andra programmet var snabbare? Inbillning? (Med en Nokia 6267)

/Fredrik

1
Bevaka tråden