Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker iB g3 jojjo-laddare

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2007-03-10 20:06

Hej, vart tusan kan man hitta en laddare till första ibooken, macoteket tar 750pix för dom, köpte datorn för en tusenlapp så det känns helt off.

Nån som har en att sälja?

(så oändligt sämst att man inte kan komntera sin köpesannons, och slippa göra flera trådar för samma ändamål, funkar bra på 99musik-delen)

Det är lite brådis, den jag har är glapp och bateriet är helkasst i datan.

Vill du ha en billigt får du söka bland begagnade. Däremot ska nyare laddare fungera också åtminstone så länge det är en vit iBook, då behöver du inte en jojo.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2007-03-11 11:35

Kollade på min powerbook-laddare, de skickar ut samma ström men kontakten är mindre, har vita ibooks den lite större proppen på laddaren?

Isåfall finns det ju en hel del beggade laddare, jojjon är väldigt ovanlig beggad.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-03-12 13:57
Ursprungligen av enapa:

Kollade på min powerbook-laddare, de skickar ut samma ström men kontakten är mindre, har vita ibooks den lite större proppen på laddaren?

Isåfall finns det ju en hel del beggade laddare, jojjon är väldigt ovanlig beggad.

Nyare Powerbook och Ibook har samma storlek på plugg om du tänker på den runda som lyser grönt/orange.

Ursprungligen av enapa:

Isåfall finns det ju en hel del beggade laddare, jojjon är väldigt ovanlig beggad.

Finns i överflöd på amerikanska eBay. Kolla där.

1
Bevaka tråden