Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kopia av nano marknadsförs som iPod

Tråden skapades och har fått 72 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-01-03 22:09

Här var en fin "tejphållare"
http://www.natalie.se/product_info.php?cPath=43&products_id=147

Sidan "om oss" är rätt talande. Killen verkar vara fransman, det kan förklara alla särskrivningar, men knappast språkbruket.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-01-03 22:15

En annan goding: "Köp Samsung digitalkameran för att den är bra."

Ett bra skäl, eller hur?

http://www.natalie.se/product_info.php?cPath=50&products_id=298

!

Hallon!

Har en sådan här kopia... 8 gb som kan spela upp radio, film osv.. ful meny o så.
Inte alls lika bra som vanlig ipod men den kostade 200 kr i kina så ser det ändå som positivt.
Eller vad tycker ni? har jag vänstrat och svikit erat kära apple nu.. fy o skäms..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-03-11 08:08
Ursprungligen av single-use:

Hallon!

Har en sådan här kopia... 8 gb som kan spela upp radio, film osv.. ful meny o så.
Inte alls lika bra som vanlig ipod men den kostade 200 kr i kina så ser det ändå som positivt.
Eller vad tycker ni? har jag vänstrat och svikit erat kära apple nu.. fy o skäms..

Nej, men du har handlat med brottslingar och uppenbarligen inte alls i god tro.

Ursprungligen av pichia:

Nej, men du har handlat med brottslingar och uppenbarligen inte alls i god tro.

brottslingar? nja... eller... ja... hehe. I kina så är plagiering == vardag. På samma sätt som du får knarka i danmark får du köpa kopior i Kina hehe.

Jag skulle aldrig göra det. Om jag så FICK en ny Zen skulle jag sälja den, aldrig använda den, ännu mindre skulle jag använda en kopia av en Apple disgnad produkt. Zen spelarna är i alla fall egna...

Det handlar om hur mycket man tror på något och är beredd att stå för det.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-03-10 20:48

Själv har jag inget emot Zens men att använda en kopia av iPod - och köpa den själv fullt medevetet - är bara äckligt. Att köpa produkter som är producerade och marknadsförda olagligt är kanske inte heller speciellt bra.

  • Medlem
  • 2007-03-11 10:25

I Sverige var det åtminståne tidigare tillåtet att köpa bootlegs, men inte att sälja. Hur är det med hårdvara?

Men deras avdelning för spelare ser inte så hemskt fel ut faktist. För 1500:- får man en spelare som har inbyggd kamera+blixt. Blir nästan lite sugen http://www.natalie.se/index.php?cPath=83_54

Nu har dom börjat med Zunekopior också

Jag beställde TomTom 5 till min Dell axim3 handdator från Natali HB. Det dröjde över månad innan leverans (förskottsbetalade). När leveransen kom hade jag fått TomTom 6 som inte fungerar på min "gamla" handdator, och dessutom är billigare.Efter ytterligare en månad fick jag pengarna tillbaka, dock ej fraktkostnaden.Lite oseriöst kan man tycka !

  • Oregistrerad
  • 2006-05-29 10:12

Haha! Produkttext med äkta särskrivning. Seriöst...

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-05-29 10:15

Är det sådana annonser man skall anmäla som fake?

Bevaka tråden