Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Well, I'll guess this is me..

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stenungsund
  • 2007-03-08 23:19

Har varit medlem här ett tag men aldrig presenterat mig direkt... Så tänkte att jag kanske skulle göra det...

Har kört PC hela livet egentligen... När jag började jobba som grafisk formgivare på allvar fanns det ingen möjlighet att köra PC längre.. Det var alltid strul med olika typsnitt, färgprofiler, ansluta via afp osv... Så jag gick och köpte en helt ny PowerMac G5 med dubbla 2:or & 2,5 gb ram som jag har än idag... Har inte ångrat mig en sekund! Och jag förstår inte hur man kunde köra windows innan! Sån dynga! De senaste åren har apple blivit lite av mitt liv och min livsstil.. Mina största intressen är nämligen reklam/design/marknadsföring och datorer/teknik..... Alltså är Apple världens bästa företag tycker jag

Jobbar idag på en reklambyrå i Göteborg där vi bara har macar.. Så jag får som tur är ALDRIG äran att köra windows som många andra stackare blir tvungna att köra på jobbet! Är väldigt glad för det! Och ni ska se vilket arbetsklimat, aldrig att man får springa runt och hjälpa kollegorna med att installera om massa jevla skit och ta bort virus!

Har dessutom precis köpt en Macbook pro c2d 2,16ghz, 2gb ram då jag pendlar med tåg til jobbet varje dag.. Fruktansvärt nöjd med den! ...

Sedan sambon köpte en macbook 1,83 för några månader sedan har vi ingen windows dator kvar hemma what so ever! Tjohoooo! Bara OS X och linux.. Lyckligare blir det inte!

Välkommen hit - eller vad man nu äger till någon som redan varit här i två år!

(säger en som också är göteborgare)

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-03-09 08:06

Jag kan inte annat än att säga grattis - du lyckades med att släppa Windows helt vilket många inte gjort.. inkluderat mig.

  • Medlem
  • Stenungsund
  • 2007-03-09 19:16
Ursprungligen av johan_tanying:

Välkommen hit - eller vad man nu äger till någon som redan varit här i två år!

(säger en som också är göteborgare)

Det spelar ingen roll! Man blir alltid gott omhändertagen av en göteborgare!

Boris91... Gör ett försök.. för det är fan inte svårt att klara sig utan..

Det gäller att aldrig börja...

1
Bevaka tråden