Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nytt iTunes och QuickTime!

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-03-05 22:50

Säger bara en sak; CowerFlow nu i fullskärm!

  • Medlem
  • Örebro
  • 2007-03-05 23:22

Äntligen en uppdatering som verkligen är värd en omstart!

Ursprungligen av Adzam 1:

Säger bara en sak; CowerFlow nu i fullskärm!

Underbart men saknar dock fortfarande möjligheten att kunna vända omslaget för att byta låt såsom i iPhone.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-03-06 09:24
Ursprungligen av draags:

Underbart men saknar dock fortfarande möjligheten att kunna vända omslaget för att byta låt såsom i iPhone.

Det lär nog komma rätt snart nu när det finns på iPhone ska du se

Vi får hoppas för som det är nu är Coverflow i fullskärmsläge enbart kosmetika.

Det var F*n på tiden. Vart rejält lack på apple när min beta av CF gick ut, och apple integrererade den i iTunes UTAN fullskärmsläge.. Om dom bara vllle fixa så man kunde vända på skivan och se låtarna där.. mmmm

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-03-06 14:46

Hm, står i Programuppdatering att man måste köpa nytt QT-pro, är det bara jag som kan uppdatera och ändå ha kvar min QT-pro registrering? För så är nämligen fallet..

Ursprungligen av Cartman:

Hm, står i Programuppdatering att man måste köpa nytt QT-pro, är det bara jag som kan uppdatera och ändå ha kvar min QT-pro registrering? För så är nämligen fallet..

Den infon är riktad till QTPro 5 & 6-användare. "Om du installerar QuickTime 7 försvinner QuickTime Pro-funktionaliteten för tidigare QuickTime-versioner, som t.ex. QuickTime 5 eller QuickTime 6"

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-03-06 22:52

Jag har installerat uppdateringarna och allt flyter på riktigt fint kan jag berätta

Jag har kvar mitt Quicktime pro. Sådeså.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-03-07 15:39

Leftrustle, som vanligt så gäller det att läsa HELA texten ORDENTLIGT, vilket jag brukar göra... Men det var ändå en trevlig överraskning när jag inte behövde pröjsa de där hundralapparna igen!

Det står numer Syncing iPod.../iPod sync is complete istället för Updating iPod.../iPod update is complete i iTunes lilla fönster (det i höjd med Play/pause-knappen) när jag kopierar/kopierat låtar till iPod'en.

1
Bevaka tråden