Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Matrester och kladd

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sitter och äter glass, redesignar en logotyp till en skoterklubb, lyssnar musik + slökollar tv med ljudet avstängt... och fatta vilket skabb min macbook har blivit... efter bara någon månads glassätande + kycklingfettsfingrar så är tangentbord, skärm (ja det har skvätt lite), musplatta osv osv heeelt äckliga...

vad rekommenderar vi för att rengöra den? Måste finnas på konsum obs! fan kan ju inte ta med denna till tjejen nå mer juh PS: tips på rengöring av skärmen är också välkomna

Tack.

PS: fyll gärna på med era egna grishistorier... kan mycket väl vara ett fabrikationsfel... jag menar min mac mini blir då inte så här grisig

Skärmen rengörs bäst, billigast och enklast med en mjuk, fuktig bomullstrasa (avlagda, RENA, boxers är ett tips).

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-02-28 13:38

Använder en lätt fuktad mikrofibertrasa till hela datorn. Finns på Konsum..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-28 15:03

vad äckligt allt det där låter. har du inte servetter eller tvål eller ngt?

Sen när du rengjort den så kan du köpa en genomskinlig 20 liters påse (på Konsum) som du klär in MacBooken med, och vips så är den stänk- och kladdskyddad!

apan: jag har testat... och macbooken blir så himla varm juh... jag vidhåller ändå att man måste kunna leva vardagsliv utan att hela datorn blir helt äcklig...

ska kolla fiberduken... konsum stänger på 40min. kan ge en liten minirecension sedan

1
Bevaka tråden