Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mailproblem

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Snälla, finns det någon därute som kan hjälpa mig. Jag kommer inte åt min hotmail. Kommer sällan ens in på hotmailsidan. Hhar testet både safari och firefox. Oftast står det att uppkopplingen avbrutits, vilket inte sker när jag går in på andra sidor. Har dessutom haft sjukt mycket problem med min uppkoppling via spray bredbrand (kanske inte det bästa valet men, men...) Någon som kan tipsa om bra bredband som funkar i mac (har en imac).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-27 11:06

Byt till något bättre. Gmail till exempel.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2007-02-27 12:39

Verkar vara ditt bredband som inte är bra.
Annars ska Hotmail fungera på Mac, borde inte vara nåt problem med Spray heller.

Pratade precis med en kille på adobe som sa att man inte kan ha msn igång samtidigt som man försöker maila. Det ligger tydligen en bugg i msn. Han sa att spray väldigt sällan fungerar på mac. Vad trött man blir på tekniska grejer som bara ska fungera. Nu får jag bränna alla jobb och åka runt på stan och leverera. Modernt - NOT:( Ska testa gmail och se om det löser sig tack. Och ja, min uppkoppling är värdelös. Tips på juste leverantör?

1
Bevaka tråden