Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Smackbook till macbook

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

funkar det för det första på macbook eller är det bara till macbook pro? om det fungerar var hittar man det och hur får man det att funka?

smackbook funkar men inte jedibook
googla vetja.

  • Medlem
  • 2007-08-16 04:20

Jag googlade och har ändå inte klurat ut vad jedibook är för nåt. Skulle du vilja förklara?

Ursprungligen av northernlight:

smackbook funkar men inte jedibook
googla vetja.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-10-04 18:21

Jag har smackbook och macsaber på min macbook. Fungerar sådär, min sensor är lite knepig.

  • Medlem
  • Härryda
  • 2006-10-04 18:23
Ursprungligen av desh:

Jag har smackbook och macsaber på min macbook. Fungerar sådär, min sensor är lite knepig.

Är det något fel på just din sensor eller är det allmänt så med macbooks..?

  • Medlem
  • Norrtälje
  • 2007-02-24 14:44

Skapar inte någon ny tråd, tjuvar den här istället
Är det någon som har någon fin länk eller liknande till en Smackbook guide?

Fungerar det bra för er?

Det fungerade bra för mig när jag hade det, slutade dock att använda det eftersom jag insåg att det inte hade något riktigt användningsområde, tyvärr.

Nåväl.

Någon som har en länk till det ?

Annars är den funktionaliteten inbyggd i virtuedesktops, så du behöver inte installera smackbook. Den inbyggda funkade bättre för mig...

Hittar inte viruedesktops i min macbook......

Nej, du får givetvis tanka ner det och installera det, men om jag minns rätt så är smackbook ett komplement till virtuedesktops så det måste du väl ha iaf.

Din macbook låter som ett lasersvärd.... tror ja... ganska säker på att d e den funktionen ialf..

  • Medlem
  • 2007-08-16 13:37

Det var väl Macsaber som gjorde det?!

Ursprungligen av _pojke:

Din macbook låter som ett lasersvärd.... tror ja... ganska säker på att d e den funktionen ialf..

1
Bevaka tråden