Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

black mac

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://www.macscoop.com/articles/2007/02/21/tons-of-mac-hardware-releases-for-q2-black-imac-on-the-way

Så vad tror ni kommer det komma en svart iMac?
Och om det gör det skulle ni vara intresserade av att köpa en?

Själv hade jag faktiskt varit väldigt intresserad av en svart iMac hade varit riktigt snygg på mitt skrivbord.

  • Medlem
  • Timrå
  • 2007-02-23 12:56

Alu, likt apple cinema hade varit betydligt intressantare.

Går varken säga bu eller bä. DE har bara gjort en mockup och gissat att det ska hända samma sak med iMac som med Macbook.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-23 19:14
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Går varken säga bu eller bä. DE har bara gjort en mockup och gissat att det ska hända samma sak med iMac som med Macbook.

Varför skulle man inte kunna säga bu eller bä? Troligtvis, om det kommer en svart iMac, kommer den till stor del likna den på bilden...

Den ser najs ut, men är det bara färgen som uppdateras? Någon som vågar spekulera på innanmätet?

Jag tror inte att en eventuell svart iMac kommer att se ut som den på bilden. Om Apple släpper en svart iMac så kommer de antagligen på samma gång släppa en helt ny design på iMacen.

Sådeså.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-23 22:09
Ursprungligen av ztaafen:

Jag tror inte att en eventuell svart iMac kommer att se ut som den på bilden. Om Apple släpper en svart iMac så kommer de antagligen på samma gång släppa en helt ny design på iMacen.

Sådeså.

Tror du?

Läste att det ungefär brukar vara 3år mellan stora designändringar på iMacarna...

Ursprungligen av Adzam 1:

Tror du?

Läste att det ungefär brukar vara 3år mellan stora designändringar på iMacarna...

Och iMac G5 lanserades 2004, tre år sedan.

  • Medlem
  • Lund
  • 2007-02-23 22:04

http://northxeast.com/general/on-macs-and-scoops/

För de som gillade bakgrunden på den svarta iMacen

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2007-02-23 22:24

Om det bara är en "speed-bump" så kan vi säkert se att Apple håller stilen och ger den en vit strömsladd (a lá MacBook)... <örrk>

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-23 23:11

Aj då, trodde det var 2005.

My bad.

Då är frågan; hur fixar man något som i min mening redan är perfekt.

  • Medlem
  • Lund
  • 2007-02-24 08:07

Jag tycker att den nedre delen på en iMac är rätt ful kan man göra en iMac som mer bara liknar en skärm så tror jag det varit snyggt.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-24 10:44

Nja, det tänkte jag också på, men enligt mig är det mycket den delen som ger datorn sin karaktär...

  • Medlem
  • Lund
  • 2007-02-24 12:03

jo kanske.. men hälften så stor vore ju klart snyggare..

1
Bevaka tråden