Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mail vägrar starta

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag försökt hur många gånger som helst (=MÅNGA!) Mail vägrar starta ö.h.t.! Väldigt frustrerande och tröttsamt eftersom jag måste gå in på Telias Webmai för att läsa eller skicka min mail...
Någon som vet hur mani installerar om programmet, vilket jag tror att jag måste göra. Det kommer upp en liten dialogruta där programmet talar om för mig att min inkorg är full och att jag måste tömma den. Vilket inte går eftersom programmet aldrig kommer igång. Och jo, jag har ändå rensat inboxen genom att gå in i "users-library-mail" Finns det något mer att göra tro?
MVH Håkan

Finns det inte någon plist-fil till Mail som du kan pröva att slänga. Annars reparera behörigheter förståss, ska prövas i alla lägen.

Tack Örjan!
Jag har varit iväg ett slag så jag har inte läst detta förrän nu. Dina förslag har jag dock redan försökt använda mig av (glömde skriva det förut) Har du (eller någon annan) något annat knep att förse mig med?
Håkan

1
Bevaka tråden