Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SideTrack på MacBook

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick min MacBook för ungefär en vecka sedan och något av det första jag installerade var sidetrack för att kunna scrolla på ett vettigt sätt. På sidetracks hemsida står det att det ska fungera på MacBook, men det gör det inte på min. Står att sidetrack-drivern inte laddats och att jag ska starta om datorn, och det har jag självklart gjort.

Är det någon som haft samma problem och lyckats lösa det? Eller ska jag kontakta skaparen och vänta på en ny version?

Tydligen så är jag någon sorts idiot också eftersom jag tycker att två fingrar är dubbelt så många som ett finger. Förstår inte alls idéen med att scrolla med två fingrar, känns lika idiotiskt som att scrolla med två fingrar på scrollhjulet på en mus...

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2007-02-22 20:14
Ursprungligen av jallabert:

Förstår inte alls idéen med att scrolla med två fingrar, känns lika idiotiskt som att scrolla med två fingrar på scrollhjulet på en mus...

Skulle nog inte kunna leva utan den funktionen.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2007-02-22 20:16
Ursprungligen av jallabert:

Tydligen så är jag någon sorts idiot också eftersom jag tycker att två fingrar är dubbelt så många som ett finger. Förstår inte alls idéen med att scrolla med två fingrar, känns lika idiotiskt som att scrolla med två fingrar på scrollhjulet på en mus...

Jag tycker det är överlägset...

Jag har redan hört det från hundra personer typ, ni behöver inte säga det. Jag vill scrolla med högra kanten av touchpaden, som jag alltid har gjort på mina laptops.

Sidetrack har jag kört på min macbook. Avinstallerade det då jag saknade tvåfingersvalsen dock. Men det fungerade problemfritt för mig.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2007-02-23 12:03

Har du testat att kryssa ur "Rulla med två fingrar" I systeminställningar? Kan hända att Sidetrack och Apples drivrutiner för styrplattan krockar.

"Apple has changed some things on the new MacBooks that prevent SideTrack
from working. I am working on an update and hope to have it available soon.
Keep an eye on the SideTrack site for a release announcement."

1
Bevaka tråden