Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Windows blockerar Mad?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lycksele
  • 2007-02-17 02:20

Köpte en iPod Shuffle nu till min fru (PC). Den är läckrare än PC-sorterna. Försökte nu ladda ner iTunes i hennes PC för att underlätta (annars har jag lovat att lägga in musit i hennes Shuffle eftersom det är enklast). Men när jag går in på iTunes finns inga sådana program på datorn. Det går inte att komma in på apple.com/se. Sidan finns inte. Är det så att Windowss gör det omöjligt för iPod att uppgradera sin iPod eller överhuvudtaget att ladda ner programmet? Nu har vi druckit vin på fredag kväll, men jag hittar inget sätt att ladda ner iTunes på PC:n så att det går att ladda in ny musik i iPod Shufflen. På Mac-en kommer ju enheten upp direkt så det är bara att byta ut det man inte vill ha.

Men behöver man en helt egen manual för PC? Eller är det inte meningen att det ska gå? Eller finns det någon manual för hur man får till iPod för Windows xp?

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-02-17 02:41

Förstå inte riktigt vad problemet är - kan du inte få in iTunes programmet på PCn eller kan iTunes inte se iPoden under windows ? - lite babligt skrivet

Ursprungligen av tok:

Förstå inte riktigt vad problemet är - kan du inte få in iTunes programmet på PCn eller kan iTunes inte se iPoden under windows ? - lite babligt skrivet

Ja, jag håller med. Dåligt formulerad fråga.

Och dessutom dubbelpostning - två exakt likadana trådar, i samma forum.

Och dessutom i fel forum - det här passar väl knappast under "Aktuella rykten".

Stänger med hänvisning till den andra tråden.

1
Bevaka tråden