Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Norrköpings Tidningar slänger ut Macarna!

Tråden skapades och har fått 244 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2006-11-26 23:53
Ursprungligen av tcb:

ja jag kan gissa vilken Baron

men man kan ju också mena att Adobe har misslyckats som inte har FULLSTÄNDIG TRANSPARENS mellan plattformarna. Det är INTE bra programmerat. Speciellt som Adobe föddes på en macplattform.

(snickaren och spiken. Tror du verkligen att man måste ha olika hammare till olika spikar?)

Eftersom jag har varit snickare vet jag att man behöver mer än en hammare.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-01 14:48

Ja lycka till med att slå in den där meterlånga spiken med 100-grams hammaren som ligger i lådan hära...

Annars är Norrköpings Tidningar skräp tydligen.. Tur att man inte bor i denna vildmark

Har precis hört att UNT i Uppsala som snart flyttar in i nya lokaler i centrala Uppsala ska byta till windows o indesign i samband med flytten. Kurs för all personal mm i nya system. Skumt att bemöda sig i dagsläget när macarna har sin starkaste laguppställning någonsin o quark (som de körde innan) precis släppt version 7.

Ok, jag försvarar gärna windows här på forumet för att trigga lite macibaner men i detta fall så tror jag att ägarna skiter i systemen o kör det som de får en bra deal på i dagsläget eller?

  • Medlem
  • Norrtälje
  • 2007-02-16 22:35

Norrtälje tidning har åxå bytt till PC

Finns det några objektiva argument för det?

Bevaka tråden