Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nytt från Apple under SuperBowl?

Tråden skapades och har fått 29 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nytt från Apple under SuperBowl?

Rycktena säger tydligen:
Beatles-iPod
Restaurerad Beatlesmusik på iTMS
Widescreen-iPod

MacWorld: Apples största reklamsatsning på 23 år väntas i natt

1984 var ju en succé, lite svårt att upprepa men Apple brukar ju förvåna så vi hoppas på något extra kul!

Hoppas bara att det inte blir någon "Hej jag är en PC, - Och jag är en Mac"-reklam.
Då skulle det bli ett fiasko.

Spännande, nu fick jag lust att se amerikaner tacklas.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-02-04 18:39

Hur dags?
På vilka kanaler?

Yes!!

Det visas på sexan vid midnatt.

Tyvärr visas nog inte eventuell amerikansk reklam på svensk tv.

Men den kommer nog dyka upp på Youtube sisodär 5 minuter efter att den har sänts.

Är det bekräftat att Apple kommer att göra reklam? Visst kan man se innan vilka som kommer att sända reklam under Super Bowl?

//Stefan

Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Är det bekräftat att Apple kommer att göra reklam? Visst kan man se innan vilka som kommer att sända reklam under Super Bowl?

//Stefan

Vet inte om det finns någon officiell lista, men de flesta företag som annonserar där brukar göra reklam för reklamen, så att säga. Inte Apples stil, men i ärlighetens namn känns det inte speciellt Apple att annonsera där över huvud taget, så vem vet?

Ursprungligen av Leftrustle:

Vet inte om det finns någon officiell lista, men de flesta företag som annonserar där brukar göra reklam för reklamen, så att säga. Inte Apples stil, men i ärlighetens namn känns det inte speciellt Apple att annonsera där över huvud taget, så vem vet?

Det käns väl, om något, rätt för Apple att annonsera på Super Bowl, eller? Med tanke på 1984.

Ursprungligen av ztaafen:

Det käns väl, om något, rätt för Apple att annonsera på Super Bowl, eller? Med tanke på 1984.

Bara för att de gjorde det en gång, för 23 år sedan, så känns det knappast självklart att de skulle göra det i år.

Det är i alla fall någon som påstår att de kommer att lägga upp alla reklamer så fort de sänts. Just nu ligger ett par andra filmer (som inte har något med superbowl) i den iTunes-prenumerationen.
Vi får väl se....
http://www.devlib.org/blog/2006/01/30/2006-super-bowl-commercials/

"While the games are broadcasted in these cities, the commercials are not. And God knows, most of us want to watch the games for the commercials.
This year, we’re going to stream the commercials, and offer them in podcast form."

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-05 00:22

Humm något nytt?

http://youtube.com/superbowl

Där kommer de dyka upp!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-05 00:34

Hur lång tid kan man behöva vänta? Skulle vilja gå och sova nu... ;P

Vänta till imorgon, du. Spelen håller nog på länge till, har ju bara varit i 35 minuter än så länge

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-05 00:39

Humm får göra det *ställer klockan på sex*.

Oh jag ska upp klockan fem, lagom till Superbowl är slut. Men jag kommer vara morgonmumie och därmed glömma bort allt utom "klä på sig, borsta tänderna, tåget".
Lite spännande är det

Jag tror inte på iPodryktet.
Om det hade kommit en beatles ipod hade min nuvarande svarta 2g ipod nano legat risigt till.. Hoppas inte det kommer en.. Kommer inte kunna hejda mig.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-05 02:19

Det verkar ju tyvärr inte finnas nåt som styrker ryktet. Jag hittar ingen spot bokad av apple bland listorna på reklamtid.

Hoppas jag har fel.

Jag vet inte alls vart ryktet kommer ifrån, så jag har ingen aning om det blir någon Apple-reklam heller.

Ursprungligen av Martin Pettersson:

Jag vet inte alls vart ryktet kommer ifrån, så jag har ingen aning om det blir någon Apple-reklam heller.

Det kom från en kanadensisk tidning.

MacWorld hade som vanligt inte någon egen källa för sina påhittade artiklar utan hänvisar till andra som inte har någon mer aning än säg en 99mac-medlem som varit Mac-användare i två, tre veckor.

Bra källkritik på den redaktionen.

Ingen Apple-reklam. Ett rykte som inte besannades helt enkelt!

  • Oregistrerad
  • 2007-02-05 06:48

Så det vart inga nya grejer från Apple nu då?

Nej, det var ett rykte som hade fått för mycket spinn!

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2007-02-05 08:15

Det var väl väntat att det inte skulle bli någon lansering på detta sättet. Folk ljuger ihop något sedan tror de på det själva.

Tråkigt att höra, men nu händer det nog snart något ändå. Hoppas jag. Blir galen på att vänta på Leopard.

Apple vill nog låta Vista hysterin lugna sig en aning innan de kommer med nyheterna kring Leopard.

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2007-02-05 11:11
Ursprungligen av draags:

Apple vill nog låta Vista hysterin lugna sig en aning innan de kommer med nyheterna kring Leopard.

Exakt mitt antagande också!

1
Bevaka tråden