Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag kan inte komma in på google

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2007-01-31 15:50

hej alla...
jag har ett skit skummt fel. Jag får inte google att funka. Kör med firefox och varken det inbyggda sökfältet elleer att skriva in adressen funkar. Läsaren bara står och funderar tills den vissar en error sida. Jag vet att google naturligtvis inte är nere...ol!

Vad kan vara problemet. Jag provade även att starta Safari och där kom jag inte heller ut på google...

Hjälp känner mig inte lite handikappad....shit va mycket jag behöver google

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-01-31 16:07

Jag hade samma problem häromdan, kom inte in på varken Google eller Gmail. Allt annat funkade. Testade med alla browsers jag har och även en annan dator. Dock samma problem på den. Efter mycket om och men testade jag med att starta om routern och då funkade det igen av nån anledning. Skumt.

  • Medlem
  • 2007-01-31 17:32

Jaha...va skummt...ska jag genast prova när jag kommer hem...
Återkommer även om det löste problemet, kan ju va bra för andra att veta!

  • Medlem
  • 2007-02-04 19:28

YES!!!

Det löste allt...

Tack för hjälpen!!

Hade en router på jobbet som ibland stoppade vissa webbsidor men även några mailadresser, vilket löste sig med omstart. Inträffade med någon veckas mellanrum.
Den åkte ut

Jag hade också ett konstigt problem med google. Skrev in adressen och tryckte på enter och kommer till en annan sida, sveriges.se. Det hände ett par gånger men efter omstart fungerar det igen. Kändes lite virusaktigt..någon som vet vad det kan berott på?

1
Bevaka tråden