Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ladda ner iPhoto gratis?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2007-02-03 12:35

Hej!

Jag vet inte om jag begår ett regelbrott nu men i så fall får väl administratören radera den här tråden. Jag undrar om någon känner till var man kan ladda ner iPhoto gratis. Jag har nämligen lyckats radera programmet och skulle vilja ha tillbaka det igen. Jag har sökt på nätet som en galning men inte hittat det. Det verkar inte heller fungera att lägga in det från Os-installations-cdn. Eller går det på något sätt utan att ominstallera hela operativsystemet?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-03 12:58

Dum fråga: Har du sökt efter iPhoto i Spotlight? Du kanske bara har förlagt programmet?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-02-03 13:00

Nej, jag vet att jag lagt det i papperskorgen och tömt den.

Du kan återinstallera iPhoto från de grå återställningsskivorna som medföljde datorn då den kom från Apple. Mata in den första skivan och öppna paketet märkt något i stil med "installera bundlad programvara".

iPhoto medföljde bara OS X fram till och med Jaguar innan det blev en del av iLife. Det har dock alltid följt med nya Macar.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-02-03 14:01

Tack för tipset M. Jag har funderat på att göra det också. Men då måste man installera all programvara, eller hur? Det är ju bara iPhoto jag vill åt.. hmm.. knivigt...

Ursprungligen av Gustavooo:

Tack för tipset M. Jag har funderat på att göra det också. Men då måste man installera all programvara, eller hur? Det är ju bara iPhoto jag vill åt.. hmm.. knivigt...

Det går att välja bara iPhoto. Prova så får du se.

1
Bevaka tråden