Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Adium 1.0

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-03 01:29

Är släppt ... Fungerar kanon!

Ser ingen skillnad, men är säkert kanon.

Ursprungligen av Leftrustle:

Ser ingen skillnad, men är säkert kanon.

Då kan du börja med detta:

With over 600 enhancements and bug fixes, Adium 1.0 is the culmination of over a year and a half of development. New features include a shiny new default appearance, an installation setup assistant, improved account management, privacy management, iTunes Now Playing status, optional Dock-like hiding of the contact list, grouping of saved status messages, a redesigned chat transcript viewer with improved searching, and much more. Adium 1.0 includes service-specific improvements such as AIM file transfer and Direct Connect image transfer improvements, Yahoo invisible status, receiving of MSN custom emoticons, and Google Talk buddy icons and typing indication support.

Adium 1.0 also adds QQ messaging support to its repertoire of 13 services which include AIM, MSN, Google Talk, and Yahoo. It is fast, lightweight, highly customizable, and has now been translated into 20 languages in addition to its native English.

Och sen kan du läsa hela ändringshistoriken, men var beredd att sätta av lite tid för den är lååång...

  • Oregistrerad
  • 2007-02-03 09:17

Det är en väldigt stor skillnad sen jag använde Adium sist... mycket "mjukare". Kanske dissar Proteus för Adium denna gång.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-03 10:55

Ser ingen skillnad? Det enda som är kvar är ju ankan!
Någon som har testat att skicka filer än?

Working Direct Connect and file transfer.
Global user profile and buddy icon.
Xtras manager.
Completely overhauled interface and icons.
Redesigned log viewer.
Major privacy enhancements.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-03 11:12

Hur fan ändrar jag min markeringsfärg i kontaktlistan?! Som det är nu är det en riktigt ful guld-sak som används; jag vill ju har orginalet med tiger-blå.

nån som vet om alla mina skins å prefs är kvar om jag installerar över bara?

Är väl ointressant vad som ändrats, jag ser ingen skillnad. Kontaktlistan ser ut som den gjorde innan, meddelandefönstren ser ut som innan. Och bra är väl det?

Är ingen idiot, fattar att mycket ändrats, och det uppskattar jag. Men lik förbannat ser jag ingen skillnad, vilken var min kommentar, och ingen kritik. Alls. Ok?

men du kan ju ändra utseendet oändligt mycket på egen hand Leftrustle..

Ursprungligen av denniswall:

men du kan ju ändra utseendet oändligt mycket på egen hand Leftrustle..

Är det sant?

Fantastisk diskussion detta blev, jag lämnar den innan jag blir överväldigad.

gött!

Tråden är stängd, fortsätt diskussionen i vår nyhetstråd: Adium 1.0 äntligen släppt

1
Bevaka tråden