Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Nike+ Forum

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan,

skulle det inte vara sweet med ett Nike+ forum här,
så man kan se till att man skapar challenge-grupper, diskuterar sportlurar, powersongs, tips med Nike+ osv?

Jag hade gillat det skarpt!

tog bort mitt inlägg då jag hade missförstått i vilket forum det hörde hemma.

Senast redigerat 2007-02-01 06:19
Ursprungligen av newbie:

Nä , tycker det låter skitfjantigt !

Jag vet inte om det där skulle vara menat som ironi. Finns intresse för förslaget så är det givetvis en anledning att titta närmare på det.

Fjantigt är det väl inte, men väl onödigt. Tyvärr.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-01-31 16:54

Finns det intresse så tror jag inte att det blir speciellt onödigt.. Kontakta en administratör med idén.

Annars kan vi också vänta tills fler Nike+ produkter anländer, behovet kanske kommer då.

Ett underforum till 99/ipod hade ju varit en början, för att sedan kanske knoppas av. (99gympa! )

vad jag menade var att det kanske inte hör hemma på 99/musik ,
det var där jag svarade på det

Ursprungligen av newbie:

vad jag menade var att det kanske inte hör hemma på 99/musik ,
det var där jag svarade på det

Ah, du menar så... Feedbackforumet som detta postades är inte unikt för 99musik utan finns på alla underavdelningar till forumet.

ok , då lärde man sig ngt idag också .

skall kolla forum huvudet mer nogrant i fortsättningen.

Jag blev själv förvånad över att Feedback hamnade i en "global" Feedback,

Dock tycker inte jag det är onödigt med ett undeforum för Nike+,
den är tydlig, och är man inte intresserad så får man själv låta bli att klicka in där.

Men jag kan förstå aspekten att man inte ska "smutsa" ned ett forum med alltför många underforum.

Men just ett svenskt forum för Nike+ saknas. Och det finns nog underlag för att starta ett sådant. Det tror jag.

Kanske Irrelogical idé var ett snäpp vassare, med just 99gympa som då verkligen tar en stor publik till sig än bara nike+-intressenter. 99running är ju också ett förslag.

Mer gympa åt folket!

Snälla, skapa ett underforum med namnet 99gympa eller nike+ (eller något liknande). Skulle vara helt underbart!

Ursprungligen av martin.klasson:

Kanske Irrelogical idé var ett snäpp vassare, med just 99gympa som då verkligen tar en stor publik till sig än bara nike+-intressenter. 99running är ju också ett förslag.

Iofs så var det verkligen inte seriöst menat, men tack ändå!

99gympa (el. liknande) lär inte komma i första taget. Vad jag har läst så är planen för "99'an" att bli en "community" som kretsar runt kreativitet, och då först och främst sån som handlar om datorer och annan teknik.

1
Bevaka tråden