Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var någon på lanseringen av Vista på Centralen, Sthlm?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-29 20:57

Själv kikade jag in, och blev positivt överraskad! Microsoftfolket var kunnigt och trevligt (åtminstone de delar av folket jag kom i kontakt med). Dock var det litet si och så med förberedelserna hos en och annan partner (HP, Sony, et al.)

Det som imponerade på mig mest (jag som inte tidigare rört vid en dator med Vista installerat) var Office 2007. Det känns som att man verkligen kommer att kunna utnyttja stora delar av styrkan hos Office, utan att gå på en eller flera dyra och tidsödande kurser. Jag har alltid irriterat mig på att en del fiffiga saker i Office (sådana man inte använder så ofta) förblir outnyttjade för att man glömt bort hur man gör, och inte hinner leta! Det nya verktygsfältet verkar verkligen vara en big deal. (Ja jag vet att man inte kan veta förrän man verkligen arbetat med det, men det känns verkligen så)!

Microsoft Office 2004 kändes verkligen surt nu när jag satte mig att skriva i Word!

Vänligen, Ylan

Vi hoppas att en mac-version kommer snart

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-29 21:06
Ursprungligen av Örjan Borgström:

Vi hoppas att en mac-version kommer snart

1
Bevaka tråden