Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Notis: UT 2007 går i graven

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-01-27 02:40

Lugn! Det är bara namnet som försvinner. Det kommer istället att heta UT3.

  • Oregistrerad
  • 2007-01-27 08:29

"UT3 is scheduled to be released in the latter half of this year for the PC, PlayStation 3 and Xbox 360."

UT 2k7 fanns med på IMG's lista tidigare men den har varit borttagen ett tag. Det kanske inte kommer till Mac

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-01-27 18:52
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

UT 2k7 fanns med på IMG's lista tidigare men den har varit borttagen ett tag. Det kanske inte kommer till Mac

Ja, just det. Kanske kommer 2008?

Vad spelar det för roll? Det är bara boota om till Win.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-01-27 19:13
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Vad spelar det för roll? Det är bara boota om till Win.

Njaa, det håller jag inte med om. Det krävs lite mer:

1) Du måste ha en Intel-mac
2) Du måste köpa en Windowslicens för x antal kronor.:tveksam:

Ursprungligen av Gunnar B:

Njaa, det håller jag inte med om. Det krävs lite mer:

1) Du måste ha en Intel-mac
2) Du måste köpa en Windowslicens för x antal kronor.:tveksam:

På "1" håller jag med för jag har en PPC G5'a men på "2" är det faktiskt så att man inte behöver ha Win i Macen för att kunna köra program. Det finns ett projekt, kommer ej ihåg namnet, som gör att man kan köra win-program i Mac'en utan att ha Win på den.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-01-28 19:38
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

På "1" håller jag med för jag har en PPC G5'a men på "2" är det faktiskt så att man inte behöver ha Win i Macen för att kunna köra program. Det finns ett projekt, kommer ej ihåg namnet, som gör att man kan köra win-program i Mac'en utan att ha Win på den.

Men det är fortfarande inga gratisprogram vi pratar om väl? Du måste betala på ett eller annat sätt förutom själva spelkostnaden om du vill spela Windows-spel på Mac. Då är det bättre med en Mac-version.

Ursprungligen av Homy:

Men det är fortfarande inga gratisprogram vi pratar om väl? Du måste betala på ett eller annat sätt förutom själva spelkostnaden om du vill spela Windows-spel på Mac. Då är det bättre med en Mac-version.

Håller helt o hållet med, jag kör som sagt PPC-Mac själv

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-01-28 19:19

Det finns faktiskt flera. WINE är ett, CrossOver är ett annat. Om de sedan funkar med UT3 är en annan femma. Det är inte alla "PC" program som funkar i vare sig det ena eller andra. Gå in på CrossOvers hemsida och kolla listan på vad som funkar och vad som inte funkar.

1
Bevaka tråden