Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som har erfarenheter av dessa fodral?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Västerås
  • 2007-01-19 17:23

Jag är på jakt efter ett bra fodral till min iPod (80gb).

Jag vill ha en fodral som skyddar bra mot slag och repor och som är lätt att ta av (eftersom jag även använder ipoden i en docka vid streon), samt är snyggt. Sen är det en fördel om man kommer åt dockkontakten, eftersom jag funderar på att skaffa en sån där Radio-remote.

Jag kollade runt lite på Applestore och hittade några som jag tänkte höra om några av er har erfarenheter eller funderingar kring.

Först och främst Knomos läderfodral

Ted baker Groovin-läderfodral

Sen såg jag även Op's tyg-fodral. Hur är det egentligen? Är dom väldigt tunna?

Eller är det några andra som jag bör överväga?

Ursprungligen av Orfeus:

Jag är på jakt efter ett bra fodral till min iPod (80gb).

Jag vill ha en fodral som skyddar bra mot slag och repor och som är lätt att ta av (eftersom jag även använder ipoden i en docka vid streon), samt är snyggt. Sen är det en fördel om man kommer åt dockkontakten, eftersom jag funderar på att skaffa en sån där Radio-remote.

Jag kollade runt lite på Applestore och hittade några som jag tänkte höra om några av er har erfarenheter eller funderingar kring.

Först och främst Knomos läderfodral

Ted baker Groovin-läderfodral

Sen såg jag även Op's tyg-fodral. Hur är det egentligen? Är dom väldigt tunna?

Eller är det några andra som jag bör överväga?

Jag rekommenderar, som alltid, skyddet iSkin eVo3. Ett superbra fodral som är lätt att ta av och jag tror faktiskt att du kan ha den i dockan iallafall..

  • Medlem
  • Västerås
  • 2007-01-20 15:35

Tack för tipset!
Tyvärr så verkar de inte passa för 80gbarna, utan bara för 30 och 60 - lite synd... Thanks anyway!

är det inte så att 60gb versionerna passa till 80gb åxå? kan ha misstagit mig

  • Medlem
  • International user
  • 2007-01-21 18:16

jo 60 och 80gb är lika tjocka,

  • Medlem
  • Västerås
  • 2007-01-21 19:27

Jaha, där ser man! Då passar det ju! Kanon - där fick jag lära mig nåt nytt!

Jag lovar, du kommer inte att ångra dig. iPoden blir nästan snyggare än i orginal

1
Bevaka tråden