Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med överföring av video och podcasts till Ipod

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå.

Har en iPod 80 gig som jag fortfarande inte riktigt har fått koll på.

Problemet är väl att jag sliter lite med att föra över filer till den. Om det ligger en film fil i mappen för filmer i iTunes borde väl denna automatiskt föras över till Ipoden som min musik görs eller? Detsamma gäller podcaster. Till exempel så tankade jag ner Keynoten från Macworld och den hamnar då i mappen podcaster i ITunes men när jag ska hitta den i Ipoden ligger den i senast tillagda men inte i rätt mapp. Där ligger också en massa musik...

Nån som har en idé?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-23 18:48

man måste convertera filmen i videora ipod converter som du kan ladda ner från http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/ hoppas de funkar

Tackar! Ska testa och se hur det funkar.

  • Medlem
  • 2007-02-01 12:01

Hur lång tid tar konverteringen?

Vad jag förståt så är det realtid vi pratar om att konvertera en video film till Ipoden? Går det att skynda på?

O:-)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-05 16:11

convertering

Inte vad ja vet ja tycker också att de tar lång tid jag har ingen ide hur man kan få converteringen att jobba snabbare ledsen

Jag har också samma problem bara att ipod converter hjälper inte, hamnar bara i itunes men inte i min ipod (den med 30gig hd). När jag försöker lägga in filmen så händer ingenting, den varken säger att den är av fel fil eller att den måste konvertas först och när jag kollar i ipoden så finns det ingen film däri. Kan någon hjälpa mig? Tack på förhand!

1
Bevaka tråden