Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag förstår inte riktigt (ang "Godkänner utökade villkor för 99 Plus")

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På "redigera profil" sidan så står det så här:
"Godkänner utökade villkor för 99 Plus
Som plusmedlem får du tillgång till fler funktioner på 99.se: Vårt plusforum med nyheter och tester, personlig avatar och profilbild. Du bidrar till vår verksamhet och gör att 99.se finns kvar även i framtiden. "

Och så är det ett fält nedanför man kan fylla i en text.
Vad skall man skriva där? Ska jag skriva "Ja/Nej" eller vad? Jag förstår inte riktigt?

Och vad är plus, har försökt kika runt och läsa något om det på forumet, men inte hittat något?

P.S
Jag betraktas allmänt som trögfattad

  • Medlem
  • 2007-01-18 21:23

99mac-rester, någon som har koll på det kan säkert fylla i mer. En av de där grejerna som har blivit konstiga i och med sammanslagningen.

Plus är ungefär samma sak som stödmedlem. Just nu ligger det lite på is vad jag förstått, men det ska förmodligen komma tillbaka i en ny skepnad.

Med andra ord behöver du inte bry dig för närvarande

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-21 10:44
Ursprungligen av Markus Bennermo:

Plus är ungefär samma sak som stödmedlem. Just nu ligger det lite på is vad jag förstått, men det ska förmodligen komma tillbaka i en ny skepnad.

Med andra ord behöver du inte bry dig för närvarande

Innebär det att jag, som gammal plusmedlem, inte har tillgång till Lounge längre? Finns Lunge överhuvud kvar? Av vissa skäl har jag stor glädje av .Mac, och därför inte i behov av Mac.se. Dock vill jag gärna fortsätta stödja 99mac, förlåt 99se, samt kunna ta del av Lounge!

Vad gäller?

Vänligen, Ylan

Profilvalet "accepterar Plus" är borta men funktionerna för Plus finns kvar.

Ylan - vi har lite problem med databasen över Plusmedlemmar men vi jobbar på att Plussa tillbaka alla. Finns med i versionshistoriken (se 99nyheter) över buggar som fixas.

Tack nu förstår jag

1
Bevaka tråden