Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hela iPod-serien uppfräschad

Tråden skapades och har fått 138 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av dammskog:

varning!!!

köp inte ipod nano 2 nu, fylld med barnsjukdomar och skit

nyss låste sig min ipod och när jag startade om den så hade all musik och alla inställningar försvunnit. den låser sig ganska ofta men detta är första gången allt innehåll på den försvann

Hur ofta är inte nya produkter fyllda med enstaka eller flera barnsjukdomar?
Tråkigt läge för din del, men att avråda att köpa är väl att ta i ? Inte precis som att du förvarar pengar i din iPod och att dom helt plötsligt försvinner...

har inte hänt för mig iaf :S

Nya Nano

Ni som har köpt nya Nanon, har ni möjlighet att lägga upp lite bilder på den?

Är det bara jag som tycker nya naon är mycket snyggare än förra?

  • Oregistrerad
  • 2006-09-27 21:09

den svarta är snyggare än dom gamla.dom i färger är rätt menlösa. ganska uppenbart varför det är färgsatt som det är. skaru ändå ha svart så kostar det helt plötsligt bara 300spänn mer så har du en riktig. ser jag folk med färgade nanos kommer jag nog bli sur. inte för att jag förväntar mig att någon skulle bry sig:)

jag tycker att den nya svarta nanon på 8gb är lätt mycket snyggare än nano G1i t.ex svart

nån somlyckats hitta sök fukntionen efter den nya uppgraderingen??

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-28 19:29

Då är det tyvärr ingen äkta iPod, de har ingen inbyggd radio (än).

Ursprungligen av Spyder:

Då är det tyvärr ingen äkta iPod, de har ingen inbyggd radio (än).

iPod kommer troligtvis aldrig att få radio, hade dom velat ha in det i den hade dom fixat det för länge sedan.

Ja, försöka går ju, men den ser ju verkligen inte ens ut som en äkta...

Kul för dig om den funkar... Hoppas den inte var dyr!

  • Medlem
  • 2006-10-07 19:59

hej ,men den "NYA" Ipod 30 ocg 80 gig dem ár furfarande bara genenerationen 5 inte 6 eller Nár kommer den nya genaration 6???

Den svarta är grymt snygg i verkligheten! Plus att den har ett svart clickhjul, gör den bara ännu snyggare:) 8 gb flashminne, bättre skärm (1G skärmen tyckte jag var j**ligt dålig, man såg knappt album omslagen, tyckter jag), 24(!) h batteritid, man blir verkligen sugen på att byta ut sin iPod video 30 gb/eller köpa en till medlem till familjen undra hur man ska göra? Använder bara 10 gb än så länge på min 30 gb, då är det 4 gb film. Så jag skulle klara mig med 8 gb. Vad tycker ni? Iaf den är grymt snygg den svarta, dom andra tycker jag liknar iPod mini för mycket (samma tråkiga färger som man är less att se på).

Ursprungligen av flippen88:

Den svarta är grymt snygg i verkligheten! Plus att den har ett svart clickhjul, gör den bara ännu snyggare:) 8 gb flashminne, bättre skärm (1G skärmen tyckte jag var j**ligt dålig, man såg knappt album omslagen, tyckter jag), 24(!) h batteritid, man blir verkligen sugen på att byta ut sin iPod video 30 gb/eller köpa en till medlem till familjen undra hur man ska göra? Använder bara 10 gb än så länge på min 30 gb, då är det 4 gb film. Så jag skulle klara mig med 8 gb. Vad tycker ni? Iaf den är grymt snygg den svarta, dom andra tycker jag liknar iPod mini för mycket (samma tråkiga färger som man är less att se på).

Vill du kolla på film är det ju inte lönt att köpa en Nano då det inte går på den. Sen i framtiden kommer du säkert vilja lägga in mer musik och då tar 8GB slut rätt snabbt.
Hade jag varit du hade jag inte bytat förrän den sjätte generationen kommer ut. Om du nu inte vill ha en mindre model.

jag är sjukt nöjd med min nya 80gb....

Fortfarande förkrassligt att dom inte har lyckats täppa till Grand Canyon på dom nya uppdaterade ipoddarna... då menar jag klyschan vid vänster sida av klickhjulet.... om det går att ha den fint täppt på höger sida förstår jag inte varför det inte gick på den vänstra.... Jag var nära på att köpa en igår Computer City, fast dom hade ingen inne...

ska man kanske vänta på en ny release av ipodden som kanske kommer innan jul... º¿º

ny software update till Nanon idag
hoppas de fixar alla kraschar, buggar och idiotiska features nu.

fixar de inte dem så ska jag kräva en ny. samma problem (ex. inte kunna göra spellista on the go om man har över 1000 filer på ipoden) så kräver jag pengarna tillbaks

hej min ipod krånglar
det började med att alla låtarna filmerna och bilderna raderades
sen när jag skulle synka tillbaka dom så blev låtnamnen en gråfärg i itunes och jag kunde inte spela upp dom eller lägga dom i någon spellista så jag provade att mata ut ipoden och sätta in den igen då så försvann låtarna igen????
snälla nån som har haft detta problemet eller vet hur man fixar det svara på detta.
P.S har provat både med uppdaterad verision 1.2 och den gammla som följer med när man köper den.

nu kan jag inte ens lägga in låtarna det står att mappen som behövs hittas inte

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-01-18 14:50

vad va den vita grejen på bilden

Bevaka tråden