Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

EPG i EyeTV 410

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-02 20:09

Jag har läst det som är skrivet i ämnet här på forumet, men jag får det inte att funka. Jag har även följt Elgatos guide (http://faq.elgato.com/index.php/faq/more/374/) och får det fortfarande inte att funka.

Jag kör med Boxer och de enda kanaler jag får epg till är TV3, Femman och någon till och de får jag in via DVB. Om jag väljer TVTV i epg-raden så får jag upp en tom box där jag bara kan välja "None". J

Någon som har något tips.

- Signa upp dig på tvtv.co.uk
- Skriv in ditt tvtv-konto i prefs. /guide på Eyetv
- Ställ in Eyetv på UK i kanallistan
- Sök om alla kanalerna
- Ställ in tvtv som EPG på varje kanal indivuellt

funkar hur bra som helst.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-01-15 13:47

Helt plötsligt så började det funka en dag efter inlägget???
Grymt är det i alla fall.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-01-17 15:04

Jag får inte längre någon information om programmet, tidigare fick jag det. Någon annan som har samm problem?

  • Medlem
  • Älvkarleby
  • 2007-02-27 12:38

Jag fick uppdatera EPGn manuellt i Prefs några ggr innan jag fick till det, antagligen därför det funkade för dej efter ett tag, den är inställd att uppdatera dagligen. Däremot så spelar min EyeTV in TV1 när jag programmerar TV3 från webben....(har TV3 Sweden inställd i tvtv fältet på kanallistan), programmerar jag från EPGn i EyeTv så spelar den in rätt kanal. Andra kanaler fungerar från webben. Samt jag fick rådet från supporten på tvtv att använda den tyska siten istället för at få rätt TV tider på webben.

1
Bevaka tråden