Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spela i Windows på MacBook Pro och Mac Pro

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tänkte mest berätta att jag har både en Mac Pro 2.66GHz med Radeon X1900 kort och en ganska ny MacBook Pro C2D 15" med Radeon X1600 kort.

Vi har spelat "Company of Heroes" en hel del i nätverk och det flyter på fint på båda maskinerna. Introt hackar något på bärbara men det går utmärkt att spela i 1024x768 med höga grafikinställningar.

På Mac Pro kör jag 2560x1600 upplösning (30") med samma inställningar utan att det hackar det minsta lilla. Det är rätt bra

Om någon har frågor eller vill att jag testar något kan ni väl skriva en rad här!

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2007-01-16 22:53

Warcraft 3 flyter verkligen jättedåligt på min MBP under Mac OS X. Vet att Blizzard släppte en uppdatering till WoW som verkligen speeda upp grafikhastigheten, men inget har jag fått syn på till Warcraft 3.

Får du chansen att köra lite WC3 vore det intressant att veta hur det står sig jämfört med Mac OS X.

WC3 är väl inte Universal binary , Rosetta emulerade spel kommer aldrig gå fort..

1
Bevaka tråden