Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

komplettera min Mac Pro

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-01-10 11:52

Tjena! Nu har jag nya dumma frågor angående min Mac Pro.
Jag snålade och sparade på Airport-kort samt bluetooth, något jag vill komplettera med nu, vad behöver jag? Hittar inte på applestore. Sen med diskarna, kan jag stoppa i vilken disk som helst?

  • Medlem
  • Täby
  • 2007-01-10 14:21

Vilken sataII disk som helst skall fungera

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-01-10 16:33

Jag hittade de här:

Bluetooth:
http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=1123134

Airport:
http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=1123135

Tycker det verkar väldigt billigt och bra, speciellt när jag kollade med min lokala leverantör machuset. Det ville ha 1500 får en kombo av dessa två. Funkar de här, är det vad jag söker?

  • Medlem
  • Täby
  • 2007-01-10 22:53

Ja det ser ju rätt ut iaf, jag kan inte svära på saken.
Skriv et mail till inwarehouse och fråga

  • Oregistrerad
  • 2007-01-12 21:04

Dum fråga, men uppgraderingar kan du väl bara beställa samtidigt som du beställer datorn. Dvs. du får inte själv installera en uppgradering, då förlorar du garantin.

BT kan du ju köra trådlöst, och vad tusan ska man ha trådlöst nät till på en stationär dator (Just asking

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2007-01-12 21:29

Ärligt talat så vet jag inte riktigt, vill mest bara hitta nåt som jag kan göra av med lite pengar på...

Mitt råd skulle vara att spara de pengarna tills du verkligen behöver Bluetooth och då lägga till det. Du kanske hittar något bättre att spendera pengarna medans du väntar.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-01-13 14:35

Köp en usb bluetooth dongle istället, använder donglen från microsofts bluetooths mus. Fungerar lika bra som macbookens inbyggda.

  • Medlem
  • 2007-01-17 14:23

studiox: Men RAM och PCI-kort och sånt får ju användaren installera själv. Inte? Och BT kan man väl ha till... tja... Jo, Frontrow?

Brandon: Men gud, vill du göra av med stålar kan du väl bara köpa mer minne! Det har ju blivit dyrt igen.

1
Bevaka tråden