Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Efterlyses: WoW CD 3 i Sundsvall!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag ska till och installera WoW på min Macbook men det visar sig att CD 3 är trasig.
Finns det någon WoW spelare i Sundsvall som antingen har version 1 av releasen (som jag har) eller köpt det senare och kan låta mig låna skivorna?

Finns väl att dra hem?

Jag har bara hittat den amerikanska klienten, men hittar du en europeiska så tar jag gärna den länken.

Frågan är om jag kan använda denna nerladdning med min uppgifter... vi får väl se.

Ja, jag ska erkänna att jag inte är helt 100...

Skönt 3,2 Gb att ladda ner... hela 19 timmar tycker nerladdaren. Vi får se om jag hinner hämta hem en skiva innan dess...

  • Medlem
  • International user
  • 2007-01-13 10:09
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Skönt 3,2 Gb att ladda ner... hela 19 timmar tycker nerladdaren. Vi får se om jag hinner hämta hem en skiva innan dess...

Synd att du inte har 80Mb ner som jag då:)

Yes!!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2007-01-12 22:38

Annars får du väl ta dig till Härnösand... Be VaCUm knalla in hos mina päron och hämta skivorna som står på en bokhylla i mitt gamla rum som jag stashat allt jag inte har här i London i.

Hett tips: Alltid spela på brända kopior! Jag har varit tvungen att köpa dubbla uppsättningar av en del spel, vilket blir onödigt dyrt.

Det tog bara 8 timmar.
Så nu är jag "up n running" igen.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Det tog bara 8 timmar.
Så nu är jag "up n running" igen.

Vad har du för figurer? Vore kul att veta ifall vi stötte ihop där ute i cybervärlden

1
Bevaka tråden