Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar till min mini!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jahapp, då har jag avverkat ett par tlil inearlurar som jag köpte på teknikmagasinet för typ 400 kr. Var tyst i ena luren, och så petade jag på sladdarna och så dog den andra luren. Jävla piss egentligen..

Vad rekommenderar ni för lurar för priset 300-400kr. Gärna inearlurar, och det är bra om man kan springa med dom också..

Jag har ett par in-ear (Sennheiser) och det är rent löjligt att springa med dom.
Inte nog med att alla kläder- och kroppsljud fortplantas i sladden, dessutom hörs FARTVINDEN susa i trådarna när man spinger. Och naturligtvis hör man inte cyklister och andra löpare som vill om, det är ju så med in-earlurar.
Så nu har jag mina in-ear för in-house, alltså när jag kan sitta ifred på jobbet eller hemma, och mina gamla Apple-lurar får göra tjänst i spåret igen.
Med reservation för att sladden till mina Sennehiser är av en lite styvare typ som kanske är speciellt känslig.

koss spark plug? billiga och bra.

  • Medlem
  • 2006-11-19 21:31

Creative EP 630 kanske kan vara något?. Har ett par som jag inte använder om det är intressant ?

1
Bevaka tråden