Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes-alternativ ?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Innan alla börjar klaga så vet jag att det finns en hel del alternativ till itunes för oss PC folk, men det jag vill ha är ett där det fortfarande funkar att få hem podcast sändningar precis som i itunes.

I tunes funka bra tills jag drog hem 7an, nu är det segare än sirap och skiten bara hänger sig hela tiden...

Tacksam för hjälp.... det programmet behöver kunna är

Hålla reda på mina podcasts och dra hem när det finns nya.
Lätt sätt skicka över ny musik till poden och kunna rensa bort gammalt....

Jag har aldrig gillat iTunes, ett program som tar hela skärmen och är stor och ful ...kunde de inte kommit på bättre ide ?
Winamp tar inte ens en 10e del av hela skärmen och de funkar bra. Inte nog med att ALLA andra mp3or där ute så finns "flyttbar hårddisk" där man bara klickar och markerar de låtar man vill ha och skickar över, men nej ...iPod behöver helskärmsprogram som äter RAM bara för att man ska skicka över låtar.

Tussse: Du sa nått om att de finns alternativ för iTunes, om du vet nått, kan du skriva det här. Letar efter nått som är enklare, mindre och snabbare än iTunes till min G2 Nano 8 GB.

  • Medlem
  • 2006-09-24 16:13

Gå in på Itunes>Avancerat> Växla till minispelare... då tar inte programmet upp HELA skärmen....

de tar ju inte upp hela skärmen tryck bara ctrl+z (windows) apple+ctrl+z (mac) å växla till minispelare

I_pod_NA_NO tack för hjälpen med denna! Hittade inte igen alternativet för att växla till minispelaren, eftersom det står ZOOMA i fönstermenyn!!(Mac) Haha, vadå zooma?! Aja, tack för hjälpen!

Och nu när vi har väckt en gammal tråd, så kan vi ju passa på att rätta lite.

I Windows är det inte Ctrl-Z, det är Ctrl-M.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-25 11:09
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Och nu när vi har väckt en gammal tråd, så kan vi ju passa på att rätta lite.

I Windows är det inte Ctrl-Z, det är Ctrl-M.

Exakt, Ctrl-Z = ångra

1
Bevaka tråden