Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Måste åtgärdas: Presentation av iPod modeller.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Rimbo
  • 2006-09-08 21:41

Hej!

Jag tror att presentationen av samtliga iPod modeller (den numera låsta tråden), måste fixa bildlänkarna igen. Tråden är extremt användbar för människor som vill köpa iPod, läsa om modellerna, och köpa en snart. Texten i tråden är utmärkt, men bilderna (som tydligen legat på andra servrar) hittas inte längre. Det gäller dock inte alla bilder.

Snälla, gör tråden komplett igen. Det är en jättebra tråd!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-11 11:18

Vad jag kan se så går länkarna till gamla ipod.se-adresser, jag ska försöka få tag på nån som kan lägga rätt bilderna, för det räckte inte att bara ändra adressen.

Vi ska kolla på det inom kort – tack för tipset!

  • Medlem
  • Rimbo
  • 2006-09-18 12:26
Ursprungligen av Mats Björnström:

Vi ska kolla på det inom kort – tack för tipset!

Ja, alltså ska vi ta och sätta igång då? Går det snabbare om jag fixar bilderna själv, går det bra med upphovsrätt, etc?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-18 13:24
Ursprungligen av dalo:

Ja, alltså ska vi ta och sätta igång då? Går det snabbare om jag fixar bilderna själv, går det bra med upphovsrätt, etc?

Bilderna har vi, så det är på gång - förhoppningsvis ska tråden bli fixad, och uppdaterad med de nya modellerna, under den här veckan.

Då kanske ni också kan fixa till de saker som jag skickat flera PM om?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-18 23:10

Fixat. Jag tror jag fick med allt om de nya modellerna, men PM:a mig gärna om nåt saknas eller vid ev. felaktigheter.

1
Bevaka tråden