Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stoppa i gammal uppdatering i iPod?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Precis som rubriken lyder så undrar jag ifall man kan på någotvis ta hem en gammal updatering till iPoden! Via iPod updater så kan man ju bara ta hem den senaste!

/Mattias

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-14 20:32

Ja, du får nog spara den själv, alternativt fråga andra här på forumet om de har kvar någon gammal version.

Vilken söker du (och till vilken iPod)? Jag har versionen från 2006-01-10, osäker på vilket versionsnummer det är.

Jag söker ingen speciell version, bara den är äldre! Jag ska ha den till en iPod nano! Jag vore väldigt tacksam ifall jag på något vis kunde få den äldre versionen som du har spyder!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-14 22:19

Visst kan jag ordna det, PM:a mig din epostadress (om du kan ta så stora filer vill säga - ca 30MB!).

Sedan är jag lite nyfiken varför du behöver den?

Det är faktiskt inte jag som ska ha den! Det är min far, han använder iPoden endast till att lyssna på ljudböcker och sedan jag fixade så att han fick den senaste versionen så har det bara krånglat med ljudböckerna! Har prövat typ allt, så nu tänkte jag stoppa i en gammal version i den igen!

Vore det inte en idé med en sektion på forumet med filerna till äldre iTunes- samt iPod-uppdateringar?!?
Det borde väl finnas folk som har kvar någon eller några därute så man kan samla ihop de flesta?!?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-15 17:12

Ingen dum idé! Ska kolla med de andra och se vad de tycker, men en klibbig tråd borde inte vara några problem.

Låter som en toppen idè tycker jag!

till och börja med om någon har förra uppdateringen av iTunes kan jag ta den. Kontakta mig bara...

Har du möjlighet att skicka den gamla versionen till mig spyder? Jag har pm:at dig min e-mail adress!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-17 10:34
Ursprungligen av Mattias.19:

Har du möjlighet att skicka den gamla versionen till mig spyder? Jag har pm:at dig min e-mail adress!

Den är på g, kolla din mail. Ursäkta att det tog lite tid...

Ursprungligen av theplague:

till och börja med om någon har förra uppdateringen av iTunes kan jag ta den. Kontakta mig bara...

PM:a mig din adress så skickar jag den.

Hejsan! Är ni på gång med en enskild tråd där man kan ladda ner gamla program versioner? Vill veta ifall ni har tänkt att fixa det, för annars så får jag försöka skaffa från annat håll!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-21 19:59
Ursprungligen av Mattias.19:

Hejsan! Är ni på gång med en enskild tråd där man kan ladda ner gamla program versioner? Vill veta ifall ni har tänkt att fixa det, för annars så får jag försöka skaffa från annat håll!

Vi har tyvärr inte fått till nåt än, men jag har hittat en sida med gamla uppdateringar för Windows-iPods:
Old and Current iPod Updater Downloads (Windows) - iPodWizard.net

Och här är ett par för Mac:
http://www.ipodwizard.net/updaters/mac/

taaaaaack spyder för länkarna håller på nu att ladda hem det jag tror det är

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-03-06 08:45

Så lite så! Hoppas det löser vad du nu behöver dem till!

1
Bevaka tråden