Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

3 iPOD PÅ EN VECKA HAR VARIT FEL PÅ

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja!!
jag är ganska ny här, men har redan haft 2 Ipod 30 gb som inte har fungerat som dom ska.TYVÄRR.
min första köpte jag för några dagen sen,den hägde sig och lätt som en traktor så jag åkte in med den idag och fick en ny.
Jag laddade den i 4 tim, sen laddade jag ner alla mina låtar och några bilder, sen var jag klart för att använda den men då tog batteriet slut HELT slut, sätte den på ladning igen i typ 4 tim, men nej det tog bara 10 min så var den slut igen plus att den var jätte varmt. skit tråkigt att det ska vara så himla svårt att hitta en bra.
Imorgon ska jag bytta den hoppast att dom vill byta den också.
men men, är det någon som kan hjälpa mig att förstå vad problemet är inna jag åker inn med den.:mad: från en OLYCKIG ipod ägare.....................
HA DET BRA ALLA DÄR

Tråkigt att höra, jag har en välfungerande 30gb iPod G5 som jag är helt klar nöjd med.

Hur laddar du den? Är det genom datorn, eller med en USB-väggadapter?
Problemet med vissa USB portar är att de inte ger tillräckligt med ström för att ladda batterier rätt, framförallt om du har den kopplad genom en USB-hubb. Framförallt har bärbara datorer svag ström genom USB-portarna.
Om du använder USB-hubb, så prova utan, kanske löser problemet. Eller om du använder en bärbar dator, prova ladda den i en stationär dator eller USB-väggadapter.

Mike

1
Bevaka tråden