Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sennheisers Sport/Street & Style Lines

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-06-06 16:12

Jag måste säga att jag blir sugen på ett par Sennheiser MXL 70VC Sportlurar med lanyard ur linjen Sport. Är det någon som hunnit testa dom? Problemet är väl kan jag tänka mig fästet för lanyardlurar som inte är apples egna förstås (med andra ord att man måste ha skal på eller hemmagjord liten docka för att fästa i även med den här varianten?).

Sennheisers Sport/Street/Style lurar

Prisexempel Webhallen: 369:-

  • Medlem
  • 2006-06-26 14:41

Ingen som testat dom här än?

Ser riktigt bra ut. Har du köpt dina ännu och hur är ljudkvaliten?

  • Medlem
  • 2006-06-26 18:54
Ursprungligen av micael:

Ser riktigt bra ut. Har du köpt dina ännu och hur är ljudkvaliten?

Har inte köpt ännu för man måste ha ett bra case för att använda dom (eller göra nån hemmagjord dockvariant). Jag kan inte bestämma mig mellan ett Capsules case i shaved ice (capsuels från ishop.nu) eller Agent 18 (genomskinliga).
Helst vill jag vara utan och bara ha skyddsfilm på nanon och hörlurarna direkt i nanon med lanyard, men då måste man ju köpa ett par appelurar och det vill jag inte. Den här sportvarianten verkar ju också bra för att det går att tvätta av sladdarna o.s.v. vilket ju känns bra om de är lite dyrare och ska användas runt halsen med lanyard när man far runt. Sen skadar det ju inte att dom är snygga med de gröna detaljerna också måste jag ju erkänna;) .

mm kop in-ear istallet

1
Bevaka tråden