Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer Nike+ grejerna till Sverige?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är så J**LA sugen på att köpa Nike tillbehören till iPod nano. När kommer de til Sverige igentligen, kan man beställa dom från ex. GB eller USA? och funkar de då till min iPod som är köpt här i Sverige?

Säkerligen kommer Nike-kitet att fungera, även om du beställer från USA.
Dock hade jag väntat tills det kommer till svenska Applestore.

denna sidan kan du skriva upp dig för nyhetsbrev så får du reda på när produkterna finns tillgängliga.

Förresten, är det bara de svart/vita Nikedojjorna som har funktionen för detta?
Dom är inte speciellt snygga faktiskt

Vadå, vad är det för niketilbehör som ska komma?:confused:

Ursprungligen av rafaelito:

Vadå, vad är det för niketilbehör som ska komma?:confused:

De du!

Läs mer här.
Finns fler länkar där för mer information.

Tack för länken, verkar faktiskt intressant det där, synd bara att det inte funkar till en G5:(

För alla som känner er sugna på att beställa skorna och Nike-Apple syncen från USA så kan jag säga att frakten kommer hamna på ca 50 dollar om ni beställer från Men's & Women's Running Shoes from Nike, Adidas, New Balance, ASICS, Brooks & Saucony | Road Runner Sports.

Beställde mina i förrigår och beräknas komma om 2 veckor!
och då ska jag ut o springa

  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-07-20 00:39

Det är dock synd att synkningssidan (där man sparar sina resultat och jämför med andras) bara är till för personer som bor i USA eller England. Samt att träningslåtarna/mixarna som finns på Nike+-delen i iTunes bara fungerar i dessa två länder.

Jag ser inget nöje i att köpa skorna, sändarna och nanon bara för att kunna veta hur länge och långt jag har sprungit. Det är helhetslösningen som jag vill att de ska lansera i Sverige innan jag köper sakerna.

Detta kommer uppdateras när varan släpps i Europa så det skall nog inte bli något problem. Dock så får vi vänta ett tag

1
Bevaka tråden